beaverHunter69 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har da aldri sagt at jeg ikke kom til å bytte bort fra den versjonen jeg har? Sa tilogmed i siste linje at fonten kom til å irritere meg fremover, nå som jeg ble påminnet feilen.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nei, det var bare et spørsmål... Beklager... Ikke noe å hisse seg opp over! Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dagens desktop i Ubuntu 8.04.1 Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 @ erikoi: kunne du ha delt bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) @ Ördög The Linux Force Endret 18. september 2008 av erikoi Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Lenge siden sist, på tide med noe nytt. Og på tide med litt elegant brit. Wallpaper : Elegant Arch (Brit Colors) Resten - ikoner : Elegant Brit Finner ikke ikonene igjen. Men pakka heter ihverfall 78259-area042ELEGANT.tar.bz2 Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 @ Ördög The Linux Force Har klart og overse svaret ditt jeg. Takk for linken Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan skifter jeg ikonet på Log out applet'en som er i AWN? Har lyst på den som er vist i AWN Manager, men får en stygg dør med en rød pil som ser famlet ut ... ikke pent. Også lurer jeg på hvordan jeg får standard gnome panelet til å skjule seg helt, satt på automatisk gjemming av panelet, men noen millimeter av den nederste delen stikker ut på toppen. Sannsynligvis noe som kan gjøres i gconf-editor, men ingenting av det jeg har prøvd på har hatt noe effekt ... noen som vet hvor jeg stiller på dette? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg pleier heller å skjule panelet til siden. Da får man en liten pil i hjørnet, men jeg synes det ser bedre ut enn en linje bortover hele. Da må man skru på pilene i egenskaper for panelet. Endret 25. september 2008 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Sannsynligvis noe som kan gjøres i gconf-editor, men ingenting av det jeg har prøvd på har hatt noe effekt ... noen som vet hvor jeg stiller på dette?Sett "Auto Hide Size"? Endret 25. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Inne i gconf-editor gikk jeg til apps>panel>bottom panel, har egentlig bare panel øverst men der kommer det ikke opp noe (har ikke samme PC som jeg har prøvd på foran meg nå så det kan variere noe), men prøvde på det og restarta til og med ... uten at det hadde noen effekt. Skal prøve igjen i morgen. Etter å sett litt nærmere får man samme mulighetene også under apps>panel>toplevels>panel og der kommer opp funksjoner for både nedre og øvre panel. Under apps>panel>global står det noe som heter minimized size som kan prøves ut om det ikke funker. Det å ha gjemmeknapper på siidene ser forsovidt bedre ut enn å gjemme den, men noen ganger ønsker jeg lettere tilgjengelighet til panelet, og det starter uansett med panelet ute når jeg logger meg på. EDIT: Åpnet programmet som root, ikke rart det ikke funket Hva skjer forresten om jeg klikker på "clear all costum icons" på ikonene i AWN? Forsvinner dem eller gir det meg bare mulighet til å bytte? Endret 26. september 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 @Tamarin:Om du klikker på et ikon for et av de åpne vinduene du har får du opp valget "Custom Icon" Da kan du gi dette vinduet et nytt ikon. Det er ikke alle programmene som har like pene ikon på den størrelsen som er i AWN så de kan virke veldig pixlette. "Clear custom icons" er for å ta bort alle ikonene du har lagt til å sette de tilbake til standard. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Icewmbg begynte plutselig å virke når jeg skifta tema . Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Distraherende wallpaper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Min første og nyeste desktop på Ubuntu 8.04. Bare diverse bullshit funnet rundt på internett i en fei Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Endelig fått satt opp bærbare (AAO), relativt standard XFCE. Endret 1. oktober 2008 av olear Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 olear Er det Draco du kjører og hva er det bilde av på det tredje og siste bildet? Og hva er AAO? Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 olear Er det Draco du kjører og hva er det bilde av på det tredje og siste bildet? Og hva er AAO? Kjører såklart Draco. AAO= Acer Aspire One. Bruker lxlauncher på siste bilde. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Må si at e17 virker veldig bra. Føler at jeg får eye-candy uten at det går utover ytelsen. Kommer nok til å bruke det en stundt framover for å se hvordan det er i lengden. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 trenger likksom ikke gjøre så mye før utseende er behaglig i mint =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå