TheMaister Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Random quote generator i .bashrc? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hvis den var til meg, TheMaister, så nei. Slackware legger automagisk opp for printing av fortune cookie via følgende scriptfiler: /etc/profile.d/bsd-games-login-fortune.csh #!/bin/csh # Print a fortune cookie for login shells: if ( { tty --silent } ) then >& /dev/null echo ""; fortune fortunes fortunes2 linuxcookie; echo "" endif /etc/profile.d/bsd-games-login-fortune.sh #!/bin/sh # Print a fortune cookie for interactive shells: if [[ $- = *i* ]]; then echo fortune fortunes fortunes2 linuxcookie echo fi Endret 31. august 2008 av olefiver Lenke til kommentar
tensei Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvordan får dere byttet ut ubuntu ikonet med de fire firkantene? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Huh? Forklar litt nærmere hva du mener nå... Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 tensei, du mener gnome-menu-icon? Det er enkelt, du flytter et bilde du ønsker, i en størrelse av 22x22 til /usr/share/icons/gnome/22x22/places/ - lagre ønsket bilde/ikon som "start-here.png". Så noe som dette, i en terminal; cp /home/deg/start-here.png (mellomrom) /usr/share/icons/gnome/22x22/places/start-here.png Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvis han mener det, så byttes det også når du bytter ikonpakke. Det skal sies at f.eks. jeg ikke engang bruker Ubuntu, så Ubuntu-ikonet har ikke vært der. Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det vet jeg, men kanskje han hadde lyst å velge noe eget.. Lenke til kommentar
tensei Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Beklager at jeg var litt upresis, takk for svar MarkT Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Det vet jeg, men kanskje han hadde lyst å velge noe eget.. Ja, du vet det, men det var kanskje ikke du som spurte heller... La til noe i tillegg til det du svarte, slik at informasjonen ble litt mer utfyllende. Endret 31. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 qweac; jada, men du svarte jo til mitt innlegg (?), så da var det på sin rette plass at jeg bare ga beskjed om at jeg vet hvordan ikon-tema behandler andre ikon. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Nei, jeg svarte ikke på ditt innlegg. Hvordan i alle dager får du til det? tensei spurte hvordan man bytter det ikonet og du forklarte han en måte å gjøre det på. Jeg forklarte han en annen. Jeg kan ikke se hvorfor du da trenger å gi beskjed om at du vet om den måten jeg forteller han om. Det er ikke noen konkurranse. Jeg sa heller ikke noe som helst til deg. Det var et svar til tensei. Endret 1. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Brukte akkurat den themen for ikke lenge sia :'D Eksperimenterte litt med Emerald. rart :S bildet ble jo uploaded i 1920x1200 Veldig kul bakgrunn! Link? Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 qweac; så så, rolig nå, og så ser vi videre på alle flotte screenshots som kommer inn her. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 har nettops installert linux mint og her er mitt bidrag Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Brukte akkurat den themen for ikke lenge sia :'D Eksperimenterte litt med Emerald. rart :S bildet ble jo uploaded i 1920x1200 Veldig kul bakgrunn! Link? http://img238.imageshack.us/img238/2307/01...rise1920yf8.jpg Endret 2. september 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Brukte akkurat den themen for ikke lenge sia :'D Eksperimenterte litt med Emerald. rart :S bildet ble jo uploaded i 1920x1200 Veldig kul bakgrunn! Link? http://img238.imageshack.us/img238/2307/01...rise1920yf8.jpg Tusen takk! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Dette er resultatet av gå for simplisitet framfor stil. For min del blir all stylingen fort til noe jeg ikke trenger og som bare er i veien. Slik jeg har det nå funker best for meg. ¯_^ Edit: Vet at simplisitet kan oppnås gjennom styling før noen nevner det Endret 3. september 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
graastein Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ubuntu Hardy på Dell XPS m1330 Bakgrunn :Smile Rainbow Icon theme: MacUltimate Leopard Firefox theme: Camifox Endret 6. september 2008 av graastein Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Faatt meg ny PC, bruker stort sett samme oppsett som sist gange jeg postet, har bare finpusset det en del. Graastein: Yay, vi har samme PC Endret 8. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå