Erlendz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vista ser da pent ut i forhold til XP! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ikke i forhold til det klassiske Windows-skinet. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vista ser da pent ut i forhold til XP! Det ser da likevel ikke bra ut Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tja, synes det ser litt bra ut. Finnes penere ting, men litt bra synes jeg vi kan si at det er. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Prøver her også: "Kjeda meg litt og begynte å leke med desktoppen for å få den til å bli så lik Vista som mulig. Begynner å ligne litt nå, men sliter litt med mappeikonene. De skal se ut slik som de i ikonlista, men stort sett alle de pakkene jeg har lagt til selv endrer ikke ikoner på mappene, hva er det jeg gjør feil?" Skjermbilde: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=248426 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Forrsten, er det noen som vet om noen gode tutorialsider med guide til theming av desktop og hvordan man lager temaer (spesielt til xfce, Gnome og KDE)? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Siste desktopen: Pen! Kan du gi meg noen detaljer på hva du har brukt av forskjellige ting der? Hvilken IM er det? ^^ Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg har loka rundt på xfce-look.org etc og foren gang skyld forsøk å gjøre noe med min kjedelige desktop. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva å gå for... så: Stem på min neste desktop felles for begge: - Slackware 12.1 - Xfce 4.4.2 - ikoner: http://sixsixfive.deviantart.com/art/Chocolate-95669412 GTK2 og xfwm4 theme: Chocolate Bakgrunn: Think Slackware ellers: uten composite aktivert i xfwm4 GTK2 theme: Xfce-cadmium xfwm4 theme: NNM-GTK Bakgrunn: Slackware Linux-tan ellers: med composite aktivert i xfwm4 Endret 23. august 2008 av olefiver Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 @ olefiver: pr0n, faktisk ... aaanywho, jeg syns den siste ser best ut Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 laptop desktopen min: http://bildr.no/view/243822 veldig simpel da. noen som vet hva jeg kan "piffe" den litt opp med ? screen av stasjonær pcn kommer senere. bruker foresten linux mint på både laptopen og stasjonær pcn Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) @ olefiver: pr0n, faktisk ... aaanywho, jeg syns den siste ser best ut Jaaah, men det er ikke det du tror det er Det er den siste jeg bruker nå. Passer bedre med ikon-theme'et. Endret 23. august 2008 av olefiver Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Olefiver: Det første var utvilsomt penest! Danielsm: Hmmm, piffe den opp med... Personlig ville jeg fjernet ett panel. Siden det er en laptop er det sikkert lav oppløsning og lite plass på skrivebordet i utgangspunktet. Går du inn for det får du sikkert alt du trenger på ett av dem. Hvis du absolutt vil ha to ville jeg hatt oppe og nede istedenfor begge oppe. Synes ikke akkurat det var pent. Ville også gjort noe med fargene på panelene. Jeg ser du har valgt gjennomsiktige paneler, men at det er grått noen steder. Det er ikke spesielt pent. I hvertfall ikke når det vises så godt pga. bakgrunnen din. Ville enten fjernet gjennomsiktigheten på panelene eller valgt et tema som faktisk tillater 100% gjennomsiktighet på paneler. Da slipper du at det er grått bak f.eks. klokken, slik det er nå. La også merke til at ikonene på skrivebordet har forskjellig størrelser. Personlig liker jeg at alle er like store i de fleste tilfeller. Kanskje det er noe å se på? Du spurte, så dette er bare noen tips fra meg. Folk har forskjellig smak, så det er godt mulig at du ikke er enig med meg. Endret 23. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Olefiver: Det første var utvilsomt penest! Som sagt, jeg bruker den andre pga jeg syns den passer bedre til ikon-themet. Eller omvendt...... Skal se om jeg finner et ikon-theme som passer bedre, for jeg likte den første bra jeg også. Men foreløpig bruker jeg altså #2 Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Endret 23. august 2008 av Gordion Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gordion: Du har vel ikke link til det bildet der, og i høy oppløsning? Herlig bilde som ga en fin dybde på skrivebordet (: Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ligger en eller anne plassen på interfacelift.com Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Takk Tenkte og tenkte på hva nettsiden het igjen i stad, så dette var en bra tilfeldighet. Lenke til kommentar
tensei Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Her er mitt skrivebord på laptopen Endret 24. august 2008 av tensei Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Link til bakgrunn tensei? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå