Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Nope, nevnte jo at det ikke var det i teksten du siterte. Muligens noe uklart...

Buggen er fortsatt ikke vunnet! :p

Du har windows instalert! :p

Haha, var ikke det jeg tenkte på, men godt poeng... :p Kan forsikre deg om at det aldri brukes!

Hint: Det vises kun på bilde nr2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan legge til en screenlet av pidgin. mener du kan gjøre den "embedet" i desktopen :)

Hvilke tillegsprogrammer trenger jeg for å bruke screenlets? i mappen "usr/local/share" er det ingen screenlet mappe.

edit: Installerte Screenlet fra pakkebrønnen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Systeminfo bruker du selvfølgelig conky til. Finnes også i pakkebrønnen og du finner mange gode guider med oppsett hvis du googler litt. IRC er jeg litt mer usikker på hvordan du kan ordne, men søk etter IRC screenlet på google, kanskje du er heldig :)

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Nei, jeg prøver ikke å si noe om VLC. Ikonpakken jeg bruker har et slikt VLC-ikon. :) Og nei, det er feil.

Trodde virkelig at førstemann skulle påpeke feilen. Det vises jo godt! Jaja, kanskje like greit å glemme det så det ikke blir så mye off-topic her i tråden. Flere bilder folkens! :)

Lenke til kommentar

Greit nok... :p

Fasiten følger:

post-17693-1218397956_thumb.jpg

Mappeikonet i docken stemmer ikke med resten av ikonsettet. Det som er brukt i docken er nemlig fra en annen ikonpakke. Feilen vises kun på bilde 2 fordi der er Nautilus oppe, og mappeikonet vises derfor på docken. Feilen vises i tillegg spesielt godt siden vi klart ser at det ikke er samme ikon for mappe i Nautilus og i docken.

Man kan selvsagt si at Nautilus ikke må være representert med ikonet for mappe i docken, men siden den i dette tilfellet er det, så må da ikonet stemme overens med resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...