2ke Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei. Ser at der er snakk om kbfx her, så tenkte jeg skulle stille ett lite spm her. Jeg hadde kbfx i kde 3.5.9 men har nå 4.1.. Kan jeg få det i 4.1? Da jeg var inne på synaptic pb kunne jeg legge inn kbfx, men jeg turte ikke siden den ville remove kde-4 for å få installert kbfx. Ville den virkelig avinstallere kde 4.1 eller har jeg misfortått? p.s tøft skrivebord t_k Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hadde vert fint med en link til bakgrunnsbildet du bruker t_k. Rå desktop forresten. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Slik ser det altså ut foreløpig. Link til bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er det mulig å ordne slik at screenlets ikke minimeres når jeg trykker "Vis skrivebord"? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er det mulig å ordne slik at screenlets ikke minimeres når jeg trykker "Vis skrivebord"? Ja, det er det. Med Compiz: CompizConfig->General Options->Hide Skip Taskbar Windows: Av. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er det mulig å ordne slik at screenlets ikke minimeres når jeg trykker "Vis skrivebord"? Ja, det er det. Med Compiz: CompizConfig->General Options->Hide Skip Taskbar Windows: Av. Takker. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hadde vert fint med en link til bakgrunnsbildet du bruker t_k. Rå desktop forresten. Takk takk. http://zone41.info/tag/wallpaper/ Edit: Link fungerte ikke. Endret 4. august 2008 av t_k Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Prøver meg nok en gang med dock. Går alltid tilbake til panel ganske kjapt... Så nettopp en liten feil jeg har gjort. En bugg til den som finner det... Nei, det er ikke at mitt første screenshot vises på skrivebordet på bilde nr2. Det skyldes bare latskap... Endret 7. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du finner den på desktopography.net. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Prøver meg nok en gang med dock. Går alltid tilbake til panel ganske kjapt... Så nettopp en liten feil jeg har gjort. En bugg til den som finner det... Nei, det er ikke at mitt første screenshot vises på skrivebordet på bilde nr2. Det skyldes bare latskap... Du har jo både panel og dock så det er jo egentlig ikke noe å gå tilbake til . Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Prøver meg nok en gang med dock. Går alltid tilbake til panel ganske kjapt... Så nettopp en liten feil jeg har gjort. En bugg til den som finner det... Nei, det er ikke at mitt første screenshot vises på skrivebordet på bilde nr2. Det skyldes bare latskap... Du har jo både panel og dock så det er jo egentlig ikke noe å gå tilbake til . Hehe, det har jeg, men tenkte på vinduslisten da. Er vant til at den er på et panel, men nå har jeg den i en dock! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Prøver meg nok en gang med dock. Går alltid tilbake til panel ganske kjapt... Så nettopp en liten feil jeg har gjort. En bugg til den som finner det... Nei, det er ikke at mitt første screenshot vises på skrivebordet på bilde nr2. Det skyldes bare latskap... Glemte og fjerne screenshot bilde??? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nope, nevnte jo at det ikke var det i teksten du siterte. Muligens noe uklart... Buggen er fortsatt ikke vunnet! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nope, nevnte jo at det ikke var det i teksten du siterte. Muligens noe uklart... Buggen er fortsatt ikke vunnet! misforsto jeg da Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nope, nevnte jo at det ikke var det i teksten du siterte. Muligens noe uklart... Buggen er fortsatt ikke vunnet! Errr...kan det være det at gjennomsiktigheten i høyre og venstre del av panelet ikke er lik midten? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nope! Det skal være slik! Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mitt skrivebord i ubuntu :-) Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nope, nevnte jo at det ikke var det i teksten du siterte. Muligens noe uklart... Buggen er fortsatt ikke vunnet! Du har windows instalert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå