Del Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 For Kubuntu-brukere som vil teste KDE4.1 beta 2, så finner dere instruksjoner her: http://kubuntu.org/announcements/kde-4.1beta2.php Den skal også visstnok være ferdigpakket for Mandriva (og flere) med versjonsnummer 4.0.83, se nederst på denne siden for detaljer: http://www.kde.org/info/4.0.83.php Tenker jeg tester den nå på min kubuntu-boks Lenke til kommentar
molland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Nei, jeg får ikke dette til, hverken kbfx eller alt det er tema tingene. Mangen forskjellige themes velgere, både i system settings og via kbfx?? Uansett om ett tema er valgt i kbfx, så ser jeg ingen forandring noe sted. Frode Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Her har du eksempel fra min desktop en tid tilbake (den ser ikke så annerledes ut i dag): kbfx er menyknappen du ser helt til høyre på panelet, med theme som jeg linket opp til deg. Du må først legge kbfx til panelet som jeg forklarte noen poster tilbake, så kan du endre theme for den. Panel bakgrunn kan du endre direkte ved å høyreklikke på panelet og gå til appearence, jeg bruker her en av de som følger pakken jeg linket opp til deg tidligere. Vindusdekor er Crystal som jeg har satt til å være gjennomsiktig. Så får jeg været via superkaramba tillegg, ellers ser du at jeg ser TV gjennom VLC som her har et Mac lignende skin. Nettleseren er firefox 2.0 med Aquatint black gloss theme. Lenke til kommentar
molland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Det jeg ikke skjønner, er når ett tema i kbfx vises i preview og er installert, så skjer det fortsatt ikke noe med menyen?? Jeg henter theme via kbfx. Kan se alt i preview men det skjer ikke noen forandring Frode Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Trykk på Apply nederst til høyre. Endret 3. juli 2008 av Del Lenke til kommentar
molland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Jada, det har jeg gjort du Det skjer ikke noen som helst ting. Jeg mistenker att kbfx ikke er aktivert? Frode Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Så du ser ikke menuknappen på panelet slik jeg har? Da har du ikke gjort følgende: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11507425 Lenke til kommentar
molland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 må huske att jeg er blod fersk i dette Men nå har jeg kommet til ett rart problem, kbfx er "borte" det er installert, det vises jo i programhåndterern men ikke noe sted ellers... Frode ps, noen som har tips på hvor jeg kan finne den igjen? Nytter ikke å re-installere, det har jeg prøvd Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har du gjort slik jeg forklarte her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11507425 Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Arch med gnome, og awn. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Går for å ha det så rent, enkelt og gjennomført som mulig. Archlinux med gnome og compiz. Ikoner: Crashbit Emerald theme: Compiz-Gilouche Wallpaper: Noe fra deviantart.. Btw, noen som kan si hva jeg må gjøre for å få færre workspaces og klokka til å gå riktig? Av en eller annen grunn går den 2 timer for fort selv om den er satt til UTC og lokalisasjonen er Europe/Oslo. Endret 12. juli 2008 av mumitr0ll Lenke til kommentar
goggys Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 For å fikse klokka bruker jeg openntpd, den synkroniserer med en tdiserver slik at kokka alltid er rett. Bruker du compiz kan du endre antall workspaces i general options--->desktop size. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ikke noe uvanlig. Xfce4 med rezlooks og conky. Ikke giddi å gjort noe med panelet. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) wip bilete frå meg, måtte installere arch ommat etter at eine disken min tok kvelden. Edit: WM: xmonad 0.7 + xmobar-darcs IRC: weechat 0.2.6 TE: rxvt-unicode-256color 9.05 Endret 14. juli 2008 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her har du eksempel fra min desktop en tid tilbake (den ser ikke så annerledes ut i dag): Så heftig ut det der...! Endret 17. juli 2008 av Lednar Lenke til kommentar
Del Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Takker, det tar bare få minutter å sette det opp Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Slik ser det altså ut foreløpig. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Populært med elegant brit nå ser jeg... liker det Arch + xfce = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå