Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du eksempel fra min desktop en tid tilbake (den ser ikke så annerledes ut i dag):

post-22889-1215116369_thumb.png

kbfx er menyknappen du ser helt til høyre på panelet, med theme som jeg linket opp til deg. Du må først legge kbfx til panelet som jeg forklarte noen poster tilbake, så kan du endre theme for den. Panel bakgrunn kan du endre direkte ved å høyreklikke på panelet og gå til appearence, jeg bruker her en av de som følger pakken jeg linket opp til deg tidligere. Vindusdekor er Crystal som jeg har satt til å være gjennomsiktig. Så får jeg været via superkaramba tillegg, ellers ser du at jeg ser TV gjennom VLC som her har et Mac lignende skin. Nettleseren er firefox 2.0 med Aquatint black gloss theme.

Lenke til kommentar

må huske att jeg er blod fersk i dette :)

 

Men nå har jeg kommet til ett rart problem, kbfx er "borte" det er installert, det vises jo i programhåndterern men ikke noe sted ellers...

 

 

Frode

 

ps, noen som har tips på hvor jeg kan finne den igjen? Nytter ikke å re-installere, det har jeg prøvd

Lenke til kommentar

Går for å ha det så rent, enkelt og gjennomført som mulig.

 

Archlinux med gnome og compiz.

Ikoner: Crashbit

Emerald theme: Compiz-Gilouche

Wallpaper: Noe fra deviantart..

 

 

Btw, noen som kan si hva jeg må gjøre for å få færre workspaces og klokka til å gå riktig? :p Av en eller annen grunn går den 2 timer for fort selv om den er satt til UTC og lokalisasjonen er Europe/Oslo.

post-57031-1215821331_thumb.png

Endret av mumitr0ll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...