Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har lyst til å migrere til en OS uavhengig desktopscreenshottråd?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=964446&hl=

Hvorfor? Vil jeg se Linux-desktops går jeg hit. Vil jeg se Windows-desktops går jeg til tråden for de... Synes det fungerer utmerket sånn som det er nå. En slik tråd i tillegg til de vi har vil bare føre til unødvendig mye rot.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Rabbid, bidrag 1, 3 og 2 var ganske stilrene og elegante. Fra Linux-albumet likte jeg best 4 og 3. De andre hadde litt for mye compiz-dilldall. Men de screenletsringene var tøffe. Og bakgrunnen til den første.

Jeg liker det enkelt.

Min desktop:

post-41355-1212887478_thumb.png

Lenke til kommentar

De likte ikke min nei. Ingen ny skjerm på meg :hrm:

Men utrolig bra, og ikke overaskende, at det er folk herfra som fikk plassene (kanskje utenom nr3) da... Selv syns jeg skrivebordet till Blackslash er den som ser best ut.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg ser med beundring på deres dekstop'er! Mange av de jeg har sett på gjennom tråden er jo utrolig nice :) Så til spørsmålet, hvordan og er det mye arbeid i dette?

Jeg har sabayon (ja skinney har lagt inn sabayon likevel) og kunne godt tenkt meg å lage egen desktop.

Stå på folkens dere gjør fantastiske desktop'er :)

Frode

Lenke til kommentar

Næ, er ikke så mye arbeid. Kommer an på hvilken type du vil ha. Vil du ha sånne fancy'e 3deffekter legger du inn Compiz-fusion og innstallerer et emerald-theme.

Kort sagt, du trenger bare å innstallere et nytt theme, nye ikoner, finne en digg wallpaper og så er du i mål. Og kanskje noen widgets. Dock-programmer og system-monitorer er voldsomt populære. Sjekk ut Conky.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...