x871kx6167ss7 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hadde ikke gjort noe med flere konkuranser, nei. Morsomt å gå inn på siden og se skrivebordet sitt på toppen av artikkelen. ;D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Yeah, semifinale! Nei, du har rett i at den ikke stemmer. Skal sende dem mail... Edit: Stem på meg folkens! Bilde nr6! Endret 7. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Kom også med. Er jo ikke dårlig det av 100 desktoper Får litt ekstra kick. Skulle vært flere desktop konkurranser. Hvor mange av dem som er skjermbilder fra Linux tror jeg ikke de har gitt noe info om, bare at de var fornøyd med antallet insende fra Windows og Linux, men de savnet flere bilder fra Mac. De sa at det kan hende det kommer flere bilder fra Windows og Linux da de var få insendte fra Mac, så løpet var vist ikke helt kjørt for de som har sendt inn Windows og Linuxskjermbilder Yeah, semifinale! Nei, du har rett i at den ikke stemmer. Skal sende dem mail... Edit: Stem på meg folkens! Bilde nr6! Har du det bilde du skrev infoen til også? Endret 7. juni 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det bildet jeg skrev infoen til også? Hæ? Skrev info til det bildet som ble postet, men den infoen jeg skrev er ikke den som vises til mitt bilde. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Denne desktoppen er sikkert blitt sett tusenvis av ganger av de som leser artiklene mine, but what the heck? Arch desktop her og Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Yeah, semifinale! Nei, du har rett i at den ikke stemmer. Skal sende dem mail... Edit: Stem på meg folkens! Bilde nr6! Nei! Stem på meg, bilde #1. Yay! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Yeah, semifinale! Nei, du har rett i at den ikke stemmer. Skal sende dem mail... Edit: Stem på meg folkens! Bilde nr6! Nei! Stem på meg, bilde #1. Yay! Alle jeg har snakket med har likt ditt bilde godt. Men nei, stem på mitt bilde! Jeg vil ha ny skjerm... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Men nei, stem på mitt bilde! Jeg vil ha ny skjerm...Nei, stem på meg, min Nintendo DS døde nylig, og trenger sårt en ny en. Får jo ikke spilt ferdig Zelda jo Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Man skal jo stemme på det bilde man synes er best og mest orginalt! Det som er mest ... epic Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Man skal jo stemme på det bilde man synes er best og mest orginalt! Det som er mest ... epic Joda Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvor stemmer man? http://www.dinside.no/php/art.php?id=774319 Bla ned for poll. Er noen artikkel-linker som peker til bildeserien, og noen som peker til selve artikkelen. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det bildet jeg skrev infoen til også? Hæ? Skrev info til det bildet som ble postet, men den infoen jeg skrev er ikke den som vises til mitt bilde. Ok, sorry,trodde du kanskje sendte to bilder og de hadde surret litt med infoen til dem. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det bildet jeg skrev infoen til også? Hæ? Skrev info til det bildet som ble postet, men den infoen jeg skrev er ikke den som vises til mitt bilde. Ok, sorry,trodde du kanskje sendte to bilder og de hadde surret litt med infoen til dem. I see. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ümg! Nr.3 i "Pimp my desktop" var jo lattis nice! Noen her som er Olav Ekkje? Eller vet hva han har brukt på desktopen sin? Klikk meg for bilde Og siden øverste linja mangler, hvordan får man brukt "Applications, Places og System" osv da? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Og siden øverste linja mangler, hvordan får man brukt "Applications, Places og System" osv da?Mest sannsynlig med en applet på docken (som forresten heter Avant Window Navigator) Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Man ser jo at han har en applet som tilsvarer menyen på docken. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva synes dere om kvaliteten og orginaliteten på skjermbildene? Synes de til Windows viste alt for lite om hva Windows er i stand til. Synes ikke Linuxskjermbildene viste særlig potensialet til Linux heller, men med så mange GUI'er og muligheter kan det være vanskelig med kun seks bilder, synes uansett bildene hadde litt mer variasjon og stil enn all widgetsgreiene man fant på Windowsbildene. Hva er det svarte greiene som skjuler seg øverst i bilde nr. 3? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Skuffet over Linuxbildene. Faktisk, var Windowsbidragene tøffere. Stilrenhet <3 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg likte veldig godt bilde 5, det var knalltøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå