Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom også med. Er jo ikke dårlig det av 100 desktoper :) Får litt ekstra kick. Skulle vært flere desktop konkurranser.

Hvor mange av dem som er skjermbilder fra Linux tror jeg ikke de har gitt noe info om, bare at de var fornøyd med antallet insende fra Windows og Linux, men de savnet flere bilder fra Mac.

De sa at det kan hende det kommer flere bilder fra Windows og Linux da de var få insendte fra Mac, så løpet var vist ikke helt kjørt for de som har sendt inn Windows og Linuxskjermbilder :)

Yeah, semifinale! :p

Nei, du har rett i at den ikke stemmer. Skal sende dem mail...

Edit: Stem på meg folkens! Bilde nr6! :p

Har du det bilde du skrev infoen til også?

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Yeah, semifinale! :p

Nei, du har rett i at den ikke stemmer. Skal sende dem mail...

Edit: Stem på meg folkens! Bilde nr6! :p

Nei! Stem på meg, bilde #1. Yay!

Alle jeg har snakket med har likt ditt bilde godt. :)

Men nei, stem på mitt bilde! Jeg vil ha ny skjerm...

Lenke til kommentar
Det bildet jeg skrev infoen til også? Hæ? Skrev info til det bildet som ble postet, men den infoen jeg skrev er ikke den som vises til mitt bilde.

Ok, sorry,trodde du kanskje sendte to bilder og de hadde surret litt med infoen til dem.

I see. :)

Lenke til kommentar

Hva synes dere om kvaliteten og orginaliteten på skjermbildene? Synes de til Windows viste alt for lite om hva Windows er i stand til.

Synes ikke Linuxskjermbildene viste særlig potensialet til Linux heller, men med så mange GUI'er og muligheter kan det være vanskelig med kun seks bilder, synes uansett bildene hadde litt mer variasjon og stil enn all widgetsgreiene man fant på Windowsbildene.

Hva er det svarte greiene som skjuler seg øverst i bilde nr. 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...