x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har. Lurer veldig på om jeg har blitt med ... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg ble selvfølgelig med, lurer på når man kan stemme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 EDIT: Der var menyikonet også byttet ut! Hvordan? (Arch-wikien var ikke til mye hjelp.) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 I mappen for ikonsettet du bruker er det en fil som er menyikonet. Finn det ikonet og erstatt det med det ikonet du vil ha isteden. I mitt tilfelle var det her: /home/erlend/.icons/Eikon/scalable/places. Eikon er da ikonsettet jeg bruker. Filen jeg erstattet mener jeg å huske at het "start-here.png". Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg vet at jeg må bytte ut et icon. Problemet er å finne hvilket. Det finnes jo distro-logo, start-here, novell-button etc... ganske mange steder. Prøvde noen lignend det du gjorde, funket ikke det heller. EDIT: Fant ut av det. Måtte forandre på 24x24 settet. (Jeg prøvde først scalable og så 22x22.) EDIT2: Lagt til bilde nu Nesten vanilla-GNOME. (Skiftet bakgrunn, fjernet en del desktop-ikoner, skifte meny ikon og lagt til thrash nede i høyre hjørne.) Liker forrersten at de Arch kommer med vanilla-gnome, det er et mye bedre utgangspunkt enn fks. Ubuntu serverer. qweac: Det var det første jeg prøvde. Funket ikke i det hele tatt. (btw. I mitt forsøk på å forandre meny-ikonet så har nå også "About Gnome" fått Arch ikon. ) Endret 2. juni 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Prøvd deg i gconf da? Vet at man i hvertfall kan bytte ut "main menu" der, men om man kan bytte ut "menu bar" vet jeg ikke. Bruker du den lille "main menu" er det i hvertfall mulig der! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da bør vi iallefall kunne gjøre regning med at par gode skjermbilder Synd dette nummeret ikke var ute forrige måned: http://www.linuxformat.co.uk/covers/107-big.jpg sikkert en del gode tips og hente der! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Skjærmbilde av desktoppen til kjæresten som hun er veldig stolt av Og mitt Endret 5. juni 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Enda eit tilfeldig bilete frå meg: (trykk for større bilete) Endret 4. juni 2008 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Prøvd deg i gconf da? Vet at man i hvertfall kan bytte ut "main menu" der, men om man kan bytte ut "menu bar" vet jeg ikke. Bruker du den lille "main menu" er det i hvertfall mulig der! Hvor i gconf finner jeg dette? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Prøvd deg i gconf da? Vet at man i hvertfall kan bytte ut "main menu" der, men om man kan bytte ut "menu bar" vet jeg ikke. Bruker du den lille "main menu" er det i hvertfall mulig der! Hvor i gconf finner jeg dette? apps/panel/objects hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Google Widgets. Elsket og hatet, vil jeg tippe. Endret 6. juni 2008 av RattleBattle Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ny install av arch. Har fått den noenlunde som som jeg ønsker nå. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Var jo fint det, man hva er den hvite streken? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Vil tro det er en av AWN sine applets som tuller. Det hender de gjør sånn... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Vil tro det er en av AWN sine applets som tuller. Det hender de gjør sånn...Mhm, kommer sånne streker når appletsene ikke starter skikkelig. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja det er nok last.fm appleten som sliter litt. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Da var Linuxdesktopskjermbildene også lagt ut. Det stod mellom qweak og Blckslash qweak, informasjonen din stemmer ikke til bildet ... Ubuntu 8.04 Desktop. Bakgrunn: Blue Heron http://gnome-look.org/content/show.php/Blu...n?content=80871 Panel bakgrunn: http://gnome-look.org/content/show.php/Panel+background+... Redigert med Gimp for gjennomsiktighet og hvit dekorasjon. Dock er AWN med Carbonfibre tema. Diverse screenlets og plugins til AWN. Noen som ikke kom med som har lyst til å poste bilde her? Endret 7. juni 2008 av tamarin Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kom også med. Er jo ikke dårlig det av 100 desktoper Får litt ekstra kick. Skulle vært flere desktop konkurranser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå