Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rocknrolf77: Hva er det du bruker for å få albumcoveret på skrivebordet? Screenlets med tema?

 

En plugin for rhythmbox som er skrevet av brukeren på forumet LessThanJake. Instruksjoner for installasjon finnes HER!

Kult plugin. Men LessThanJake, hvis du leser tråden, hadde det vært mulig å få den til også å hente filen AlbumArt.jpg hvis den ikke finner cover på nett, slik som Rhythmbox gjør?

Lenke til kommentar
rocknrolf77: Hva er det du bruker for å få albumcoveret på skrivebordet? Screenlets med tema?

 

En plugin for rhythmbox som er skrevet av brukeren på forumet LessThanJake. Instruksjoner for installasjon finnes HER!

Kult plugin. Men LessThanJake, hvis du leser tråden, hadde det vært mulig å få den til også å hente filen AlbumArt.jpg hvis den ikke finner cover på nett, slik som Rhythmbox gjør?

Fiksa nå, hadde ikke lagt merke til at Rhythmbox gjør "case insensitive" søk når den ser etter albumbilde. Nå er alle bilder som heter følgende støttet, med vilkårlig valg av store og små bokstaver:

 

'cover', 'album', 'albumart', '.folder', 'folder'

 

Eller kanskje hatt med den samme funksjonen som er i rhythmbox at man kan dra cover rett fra nettsiden og at det legger seg automatisk i mappa til albumet.

 

Masse som kan forbedres (og vil bli), men har lite tid for tiden så det får vente (men patcher er så klart velkommen :)).

Lenke til kommentar
Wow! Det var kjapt. Takker og bukker, kan bekrefte at det fungerer. :-)

Var bare et par linjer å fikse.

 

Men nå som jeg var i fiksemodus, har jeg fikset noe annet også, som har plaget meg lenge. Cairo (som er det jeg bruker for å tegne grafikken) er ikke så god på å skalere ned pixmap-bilder. Før ble kvaliteten på nedskalerte bilder ganske stygg. Det er fikså nå, så en svn up er absolutt anbefalt nå, da jeg mener forskjellen er stor.

 

Og så det obligatoriske skjermskuddet:

laptop_2008_05_26_sm.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...