tacomodo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Min spennende desktop Endret 19. april 2011 av tacomodo 1 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 rocknrolf77: Hva er det du bruker for å få albumcoveret på skrivebordet? Screenlets med tema? En plugin for rhythmbox som er skrevet av brukeren på forumet LessThanJake. Instruksjoner for installasjon finnes HER! Kult plugin. Men LessThanJake, hvis du leser tråden, hadde det vært mulig å få den til også å hente filen AlbumArt.jpg hvis den ikke finner cover på nett, slik som Rhythmbox gjør? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eller kanskje hatt med den samme funksjonen som er i rhythmbox at man kan dra cover rett fra nettsiden og at det legger seg automatisk i mappa til albumet. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 rocknrolf77: Hva er det du bruker for å få albumcoveret på skrivebordet? Screenlets med tema? En plugin for rhythmbox som er skrevet av brukeren på forumet LessThanJake. Instruksjoner for installasjon finnes HER! Kult plugin. Men LessThanJake, hvis du leser tråden, hadde det vært mulig å få den til også å hente filen AlbumArt.jpg hvis den ikke finner cover på nett, slik som Rhythmbox gjør? Fiksa nå, hadde ikke lagt merke til at Rhythmbox gjør "case insensitive" søk når den ser etter albumbilde. Nå er alle bilder som heter følgende støttet, med vilkårlig valg av store og små bokstaver: 'cover', 'album', 'albumart', '.folder', 'folder' Eller kanskje hatt med den samme funksjonen som er i rhythmbox at man kan dra cover rett fra nettsiden og at det legger seg automatisk i mappa til albumet. Masse som kan forbedres (og vil bli), men har lite tid for tiden så det får vente (men patcher er så klart velkommen ). Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Wow! Det var kjapt. Takker og bukker, kan bekrefte at det fungerer. :-) Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Wow! Det var kjapt. Takker og bukker, kan bekrefte at det fungerer. :-) Var bare et par linjer å fikse. Men nå som jeg var i fiksemodus, har jeg fikset noe annet også, som har plaget meg lenge. Cairo (som er det jeg bruker for å tegne grafikken) er ikke så god på å skalere ned pixmap-bilder. Før ble kvaliteten på nedskalerte bilder ganske stygg. Det er fikså nå, så en svn up er absolutt anbefalt nå, da jeg mener forskjellen er stor. Og så det obligatoriske skjermskuddet: Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) her er mitt linux-desktop med ubuntu studios's tema Endret 26. mai 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
t_k Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Egentlig burde jeg vel ha stilt opp med noe som det her: Kanskje sjokkfaktoren hadde fått meg videre. hehe Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 pypanel var ganske knall. Har ikke testa det før nå. Var litt kult med figlet å. Mye rart man kan finne bare man vet hva man skal lete etter eller ved at andre bruker det. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sånn ser det ut hos meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Begynner å få konfigurert Asus Eee'en min og Gnome dit jeg vil nå. Helt plain Gnome, har bare funnet et wallpaper, gjort panelet gjennomsiktig, og flyttet/fjernet noen menyer. Terminalen er rxvt-unicode. Kjører Compiz uten problemer også, men det syns jo ikke på bildet. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tester ut Enlightenment 17 på Kubuntu boxen min. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvilke kategorier kan jeg egentlig bruke fra gnome-look? GTK 1.x, GTK 2.x, ?, ?, ? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Slik ser min første Arch-install ut for øyeblikket: Lenke til kommentar
t_k Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fin den Sitter og venter på KDE 4.1 Beta'en nå til Kubuntu. Blir vel og ødelegge desktoppen min fullstending hehe. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fin den Sitter og venter på KDE 4.1 Beta'en nå til Kubuntu. Blir vel og ødelegge desktoppen min fullstending hehe. Takk. Når kommer den? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sluppet i dag. Venter på Kubuntu pakker http://www.kde.org/announcements/announce-4.1-beta1.php Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sluppet i dag. Venter på Kubuntu pakker http://www.kde.org/announcements/announce-4.1-beta1.php Kult! Må vel prøves snart det også. Gi oss oppdatering når du har prøvd litt! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har nesten ikke gjort noe, men synes den er fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå