Cronius Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ustabilt - Vondt - Ubrukelig Nei, jeg syntes dette hørtes svært så lovende ut. Ingen DRI-støtte i det hele tatt til noenting? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Og da går jeg fra et veldig varmt utseende, til et iskaldt et: Hvilket liker folk best? Det forrige utseendet, eller dette? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvilket liker folk best? Det forrige utseendet, eller dette? Personlig syntes jeg den første ble for urolig og den andre for kald, men må jeg velge går jeg for den siste. Her er min laptop med Fedora som jeg satte opp igår: Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Mitt bidrag: Eterm og gdesklets (lt-variations) Lenke til kommentar
moesen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 anderlin: Tøft screenshot. Hva slags Wm bruker du? gnome? Og hvordan fikk du til det været i tr-heim tingen? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 anderlin: Tøft screenshot. Hva slags Wm bruker du? gnome? Og hvordan fikk du til det været i tr-heim tingen? Han bruker gnome, værtingen er gdekslets. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) anderlin: Tøft screenshot. Hva slags Wm bruker du? gnome? Og hvordan fikk du til det været i tr-heim tingen? Han bruker gnome, værtingen er gdekslets. Korrekt. Endret 12. januar 2004 av anderlin Lenke til kommentar
moesen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 anderlin: Tøft screenshot. Hva slags Wm bruker du? gnome? Og hvordan fikk du til det været i tr-heim tingen? Han bruker gnome, værtingen er gdekslets. Korrekt. Kan man ha slikt i fluxbox også? Eller KUN gnome? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg er ikke 100% sikker, men jeg regner med at det går i slit'en. Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 moesen: det funker nok, men er nok mer buggy. Dunno rally, aldri prøvd ;p. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan man ha slikt i fluxbox også? Eller KUN gnome? «Kun GNOME» var nå litt drøyt. Dette er noe som KDE-folkene fant på (se Karamba og SuperKaramba), og så kom GNOME-folkene slepende etter med gDesklets. Så svaret er at dette er ikke kun GNOME, men også KDE. Fluxbox vet jeg ikke, tipper disse tingene har sterke bindinger til skrivebordsmiljøene de er ment å kjøres under. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan man ha slikt i fluxbox også? Eller KUN gnome? For å svare på en skikkelig måte: Hadde fluxbox fulgt freedesktop-standarden så hadde det gått utmerket. Ettersom de ikke gjør det _kan_ det gå. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 anderlin: Tøft screenshot. Hva slags Wm bruker du? gnome? Og hvordan fikk du til det været i tr-heim tingen? Han bruker gnome, værtingen er gdekslets. Korrekt. Kan man ha slikt i fluxbox også? Eller KUN gnome? Funker greit i fluxbox også. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 anderlin: Tøft screenshot. Hva slags Wm bruker du? gnome? Og hvordan fikk du til det været i tr-heim tingen? Han bruker gnome, værtingen er gdekslets. Korrekt. Kan man ha slikt i fluxbox også? Eller KUN gnome? Funker greit i fluxbox også. Noen spessiel måte da eller? Lenke til kommentar
Stim Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 En ting angående gDesklets, den lekker minne så det griner etter. (hadde en dag kun 72 mb igjen av 1 gig) Jeg bruker den selv. Dette er laptoppen: Lenke til kommentar
sokk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Et par desktop bilder jeg har tatt i løpet av det siste halve året: En litt overfylt KDE desktop Gnome desktop i Gentoo Gnome desktop i Gentoo, med temperaturavlesing Dagens Gnome desktop (Dropline Gnome, Slackware) Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 kattemat: opplys oss. Jeg gidder ikke å finne opp hjulet på nytt om du kjører gdesklets så starter du bare serverdelen av gdesklets. Så må du legge til "displays". Ca. det samme som krells om du er vant med gkrellm. Om du ikke kjører gnome kan du bruke gdesklets <display> for å legge til displays. Sjekk i /usr/share/gdesklets/Displays for forskjellige preinstallerte displays. Displayene "merger" inn med bakrunnen på en utrolig lekker måte!! Men jeg fikk det ikke til å fungere med bruk av xsetroot - virker som om gdesklets ikke fikk tak bå rotvinduet. Men det fungerer helt fint med vanlige styles i fluxbox En bør dog fjerne windowborders slik at en ikke får kanter rundt displayene. Dette gjøres ved å sette: borderWidth: 0 i style filen du bruker(ofte i /usr/share/fluxbox/styles/) Ser meeeeget bra ut - men det er dog en del gnome avhengige ting... ikke så rart da den vel er ment som en utvidelse av gnome Har vært oppe i denne tråden før... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Ikke en spesiell desktop, men jeg følte for litt bumping. Edit: Grunnen til at jeg bruker Gnome for tiden er expocity-testing. Er en klon av exposé til OS X. Shot: Endret 17. januar 2004 av moyner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå