Ördög Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) http://dinside.no/php/art.php?id=530058 Denne må nok en av oss klare å vinne Det tror jeg nok. Blir interesant og se om de velger ett skrivebord som er enkelt eller om det blir ett med masse widgets og sysinfo og slikt... Lykke till alle sammen. Må sende inn ett bidrag jeg også. Men får vell skifte ut bakgrunnsbilde Endret 22. mai 2008 av Ördög Lenke til kommentar
t_k Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har sendt inn en helt clean desktop uten masse ting åpent og slikt. Regner med det er det de er ute etter. Jeg kan ta feil da. :/ Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har sendt inn en helt clean desktop uten masse ting åpent og slikt. Regner med det er det de er ute etter. Jeg kan ta feil da. :/ Om de også ønsker visning av vinduer så syns jeg de har forklart det utrolig dårlig. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja! Ble usikker på det. De burde be om flere bilder om de vil ha åpne viduer og slikt. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bør jo bli linux som vinner Vil tro at hvis man bruker traansparent bra kan det slå windows, selv om de kan klare mye kult med shell. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er ikke OS mot OS ser det ut som. Ser ut som det er egne klasser eller noe. Vista får jo klart flest stemmer, er jo flere brukere. OSX og Linux er jo ikke så utredt at det gjør noe. Vi blir flere da, ser det ut som. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hadde vært digg å vunnet 2000,- for å leke Må vel fikle litt i kveld tenker jeg. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er ikke OS mot OS ser det ut som. Ser ut som det er egne klasser eller noe. Joda Fra reglene: # DinSides dataredaksjon er jury og står for prekvalifiseringen av konkurransebidragene. De beste går videre til semifinaler pr. operativsystem, der leserne stemmer frem den beste Linux-desktopen, den beste OSX-desktopen og den beste Windows-desktopen. # I finalerunden møtes de tre semifinalevinnerne til dyst. Vinneren stikker av med førstepremien. Så de velger først den beste desktopen for hvert OS, og så "hvilket OS som er best" Endret 22. mai 2008 av olefiver Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Oh.. Rimelig meningsløs da. OS'et med mest fanboys vinner. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tror jeg skal sende inn. Men er ikke 100% fornøyd med desktopet mitt akkurat nå. Hadde jo tross alt vært digg med 2000,- Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Oh.. Rimelig meningsløs da. OS'et med mest fanboys vinner. Er vel bare å samle troppene da, annonsere det på IRC og få med Linux-tilhengere fra utlandet Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Og du tror det vil slå OSX fanboysene? Jeg har Mac og kjører OSX, så jeg har vært en del rundt på OSX forum. Linux folk er snille, rolige, avbalanserte PC brukere i forhold til de. Det er en egen religion og kjøre OSX! (jeg er ikke frelst btw) Vista vil få mange stemmer pga mange brukere, OSX vil få mange stemmer pga en enorm mobilisering og fanatisme, og så har du oss som faktisk vil få stemmer pga at noen liker det de ser. (tror jeg da) Edit: Leif++ Endret 23. mai 2008 av t_k Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er en egen religion og kjøre OSX! (jeg er ikke frelst btw) LOL! Du har liten selvinnsikt hvis du ikke har sett at GNU/Linux-folket er minst like fanatisk "religiøse" som Apple-tilhengerne Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det kommer veldig ann på. Noen plasser er det ekstremt, men da også mere politisk pga åpen kildekode og nettnøytralitet. Dette forumet feks, er veldig avbalansert syns jeg. Ikke i nærheten av OSX fanatismen og det er bra. Støter bare bort eventuelt nye brukere IMO. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Tja, tenkte jeg skulle friske opp desktopen min, så installerte conky. Er dog ikke helt fornøyd enda. Noen forslag til hva jeg skal gjøre? Tja, bestemte meg for å gå for noe litt mørkere: Endret 23. mai 2008 av Blackslash Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Å ha terminalvinduet åpent ser harry ut. Se! Jeg kan åpne terminalen liksom. Edit: Ellers så den nederste finest ut, syns jeg da. Minimalt og lekkert. Kunne kanskje hatt en docking ting for ikoner eller noe, så man fikk se de. Endret 23. mai 2008 av t_k Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Å ha terminalvinduet åpent ser harry ut. Se! Jeg kan åpne terminalen liksom. Hei mister Ersåkul, du så kanskje ikke at han tok skjermbilder med scrot? Forøvrig så ser man jo også sammensetninga av hele GTK-temaet er ved å ha et vindu oppe, hvor terminalen er like grei som alle andre. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kul? Jeg er ikke kul, jeg er bøg. anyway. Jeg trodde det var for kunkuransen. Der blir det rimelig mye bad taste Linux desktopper regner jeg med Av å til kan man se at Linux er mye brukt av ingeniører. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Stilig Blackslash! Fét musikk også. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror den har gode sjanser i konkuransen. Men som sagt. Jeg tror nok ikoner ville gjort seg. Ellers kan folk bli litt forvirret av oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå