BarteBaluba Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva heter disse menylinjene folk har midt på nede på desktoppen sin med ikoner som mail, firefox, osv, og hvor får jeg tak i de? Avant-windows-navigator. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva heter disse menylinjene folk har midt på nede på desktoppen sin med ikoner som mail, firefox, osv, og hvor får jeg tak i de? Avant-windows-navigator. Avant-window-navigator for å være korrekt. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Oooh den var smooth. Da forsvinner nok det nederste panelet, ja. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan takler dere å bruke Avant Window Navigator? Synes det er så vanvittig ustabilt! Snarveier blir borte, noen programmer nekter den å åpne, de appletsene som følger med slutter å fungere hele tiden osv. Bruker den versjonen som følger med i kildene til Hardy. Noen tips for å få det mer stabilt? Virker jo som om det er så mange som bruker det, så da må det jo nesten være et problem hos meg. Cairo dock er i mine øyne en mye mer stabil dock, men den er så sinnsykt kronglete å konfigurere. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Prøv å sjekke ut siste versjon fra svn kanskje? svn checkout http://avant-window-navigator.googlecode.com/svn/trunk/ avant-window-navigator-read-only Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Prøv å sjekke ut siste versjon fra svn kanskje? svn checkout http://avant-window-navigator.googlecode.com/svn/trunk/ avant-window-navigator-read-only Takk for tipset! Denne var uten tvil mer stabil, men den har også langt færre muligheter enn den andre versjonen jeg brukte. EDIT: La inn den versjonen jeg hadde fra før av på en litt annen måte. Det virker stabilt så langt. Synes det er selve oppgavelinjen som viser åpne programmer det er mest vanskelig å venne seg til at er plassert på en dock. Endret 1. mai 2008 av qweac Lenke til kommentar
ennse Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 en av de beste xkcd-stripene altså Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 en av de beste xkcd-stripene altså Haha kjenner meg igjen der :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Måtte jo teste ut Hardy, og jeg er egentlig ganske imponert Linux er blitt utrolig desktop vennlig etter hvert. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da er Hardy installert og satt opp: Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hadde vært kult om folk skrev litt mer om hva de har gjort med desktoppen sin så oss nolduser også hadde en sjans til å få til noe kult Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Debian Lenny som kjører på min Eee Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 LessThanJake. Wallpaper? Mye bra her nå så det var på tide med litt forandring Tango ikoner, aud-Default heter temaet bare. Kan ikke huske hvor jeg fant det. Wallpaper fra deviantart. (Husker ikke hvor fra med den heller) Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 LessThanJake. Wallpaper? Crunchy Branch fra Gnome-Look link: http://www.aardvark.es/art_gnome_org/crunc...anch_transp.png Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 En smule Vista-ish kanskje, men jeg liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå