AlexTheMad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Her er min: Ubuntu Hardy Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 AlexTheMad: Hvilket GTK/Metacity/ikon-tema er det du bruker? Det var etter min mening et fint oppsett som til og med ser behagelig ut. Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 AlexTheMad: Hvilket GTK/Metacity/ikon-tema er det du bruker? Det var etter min mening et fint oppsett som til og med ser behagelig ut. Takk for det Metacity: Simple-Slim Ikoner: Micro Og GTK er rett og slett bare Glossy hvor jeg forandret på fargevalget og byttet font Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Stille og fredelig: Travelt: Lenke til kommentar
Hiromika Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 N800 med Maemo OS2008 Store taster for scrolling med finger Kunne gjerne tenkt meg flere valg med hvordan ting kan se ut, men funker bra praktisk sett. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 AlexTheMad: Hvilket GTK/Metacity/ikon-tema er det du bruker? Det var etter min mening et fint oppsett som til og med ser behagelig ut. Takk for det Metacity: Simple-Slim Ikoner: Micro Og GTK er rett og slett bare Glossy hvor jeg forandret på fargevalget og byttet font Takk, takk Lenke til kommentar
t_k Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 KDE 4 etter litt "oppussning" Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) t_k: Får du til å bytte navn på skrivebordsikonene i KDE4? Jeg fikk det ikke til. Prøvde å endre alle navnene inne innstillingene til ikonene uten hell. Endret 26. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) kan du få ei sånn stor klokke i gnome? Endret 26. april 2008 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 kossen får eg ein annen farge på skrifta på panelet, vil ha eit svart panel, men det går ikkje for eg har svart skrift Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 kan du få ei sånn stor klokke i gnome? Prøv Screenlets. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 kan du få ei sånn stor klokke i gnome? Prøv Screenlets. men eg kossen instalerer eg den, er ny med ditta her Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 kan du få ei sånn stor klokke i gnome? Prøv Screenlets. men eg kossen instalerer eg den, er ny med ditta her Prøv å gå inn på Synaptic (system > administration > synaptic) og søk etter Screenlets. Marker av pakken og trykk på "apply". Vet ikke sikkert om den er der i utgangspunktet, men du kan jo prøve. Hvis den ikke er det finner du nok guider ganske lett ved litt googling. Etter at du har installert det finner du programmet inne på system > preferences. Klokke følger med. Du kan selvsagt laste ned nye klokker, themes osv. Dette finner du på http://www.gnome-look.org/ Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Her er mitt, må få sagt at den er ikkje ferdig og at eg er ny med dette. Endret 26. april 2008 av Noiz Lenke til kommentar
ennse Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) rent, pent, grønt, fint. syns jeg. Endret 28. april 2008 av ennse Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva heter disse menylinjene folk har midt på nede på desktoppen sin med ikoner som mail, firefox, osv, og hvor får jeg tak i de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå