j-- Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Mitt oppsett for tiden. Burde kanskje gjort noe med det standard Ubuntu-utseendet, men.. Tror ikke jeg gidder å skifte noe utseende før jeg kommer meg over på Debian edit: ps: legg merke til hvor mye ledig plass det er på root ^^ Endret 2. april 2008 av clvn Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har du justert ned størrelsen på icon'ene ? Jeg har lett lange etter en måte å justere det på i gnome Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Firesky: Prøvd ctrl+scroll? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Firesky: I Nautilus: Edit -> Preferences -> Views -> Icon View Defaults -> Default Zoom Level Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nydelig så mye mer oversiktlig Takk. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) e17 FTW http://www.eldrsky.net/bilder/screenshot_10mar08.png Det gleder meg hver gang jeg ser noen har In Flames på spillelisten sjekka ut det nye albumet? Endret 3. april 2008 av Marsan Lenke til kommentar
olear Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Etter et halvår med KDE var det på tide med forandring. Kjedelig og enkel Fluxbox Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg må si jeg liker default Xfce du har fiksa å Draco 0.3rc1 olear Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Firesky:I Nautilus: Edit -> Preferences -> Views -> Icon View Defaults -> Default Zoom Level Er det en ny instilling, eller er det bare jeg som har oversett den i noen år? Da tok ihvertfall ting mye mindre plass på skrivebordet Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 e17 FTW http://www.eldrsky.net/bilder/screenshot_10mar08.png Det gleder meg hver gang jeg ser noen har In Flames på spillelisten sjekka ut det nye albumet? Nei, jeg har ikke kommet så langt enda In Flames rocker! For å være litt on topic, jeg har falt tilbake til gnome igjen, E17 var enormt stilig og fancy, men dessverre proppfull av bugs. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 E17 er jo ikke offisielt stable enda heller er den det? Og ja olear, standard-stylen på fluxbox til Draco var najs:o) mulig jeg sniker den over på hoved-distroen også^^ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 e17 FTW http://www.eldrsky.net/bilder/screenshot_10mar08.png Det gleder meg hver gang jeg ser noen har In Flames på spillelisten sjekka ut det nye albumet? Haha, ja, og det er jævla dårlig. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) På tide med noen KDE 4 screenshots her Lett modifisert KDE 4.0.3 på en Kubuntu Hardy 64-bit Beta maskin. Bortsett fra noen bugs her og der fungerer det fint Endret 8. april 2008 av WzUp Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Maskin 1 med Ubuntu: Den brukes også til og fjernstyre filserveren Maskin 2 med ArchLinux: Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Skjermbilde fra universitetet hvor jeg befinner meg mesteparten av tiden for tiden, siden masteroppgaven skal inn om en uke. Akkurat nå kjører jeg 10 instanser av programmet mitt på 1000 prosessorer på Stallo i Tromsø. Det går så det suser. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva er det masteren din omhandler? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Leker med Archlinux i virtualbox i dag... Edit: Jeg leker med Arch i virtualbox, ikke openbox! Sånn går det da man sitter oppe så sent. Endret 12. april 2008 av Håvard Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva er det masteren din omhandler? Jobber med å simulere effektiviteten av forskjellige metoder for å fjerne annen stråling (f.eks. galakser) som forstyrrer signalet fra den kosmiske bakgrunnstrålingen. En simulering av den kosmiske bakgrunnsstrålingen på bildet. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Wow sier jeg bare! Wow wow! Jeg viste faren min tok rett når han sa skaff deg en skikkelig utdannelse gutt. Problemet var bare at jeg ikke ante hva en skikkelig utdannelse var! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå