JuZt3r Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 beste jeg har goddi å gjort Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ...Freebsd 4.9 m/ KDE. KDE er faktisk levbart når man får fjernet det meste og tweaket det en del. Men hvorfor bruker du ikke like greit noe som XFCE da? Du får det samme uten alt "bloatet" ( ?).. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ...Freebsd 4.9 m/ KDE. KDE er faktisk levbart når man får fjernet det meste og tweaket det en del. Men hvorfor bruker du ikke like greit noe som XFCE da? Du får det samme uten alt "bloatet" ( ?).. Fordi xfce4 ikke har den funksjonaliteten jeg trenger, enkelt og greit. Den er litt for nedstrippet til å kunne være et alternativ som desktop enviroment. Dessuten føltes xfce en del treigere enn kde på min maskin. Lenke til kommentar
memox Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Her er mitt nyeste screenshot: screenshot -------- Gentoo med icewm Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 la inn suse for å teste. satt 7-8 timer for å confe litt og legge til programmer som suse ikke alltid var helt enig med. men det funka jo til slutt var en del stress med xine og dvd støtte + divx. men det kom seg så.. her er resultatet Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Må si jeg er misunnelig på dere... jeg er skikkelig Linux-n00b og får ikke dette helt til... mitt desktop er derfor veldig basic: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er alt jeg gadd foreløpig. Er ikke noe forsøk på å bli Mac OS X, men jeg digger det utseendet... Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Her er en "manuell screenshot" av freevoboksen min. Må være lov å poste den her også Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kattemat: jeg vil også ha en sånn . Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kattemat: jeg vil også ha en sånn . Det er et artig prosjekt Det meste er på plass nå - men det er noen småting jeg ikke er helt fornøyd med ennå. Den bråker litt for mye fremdeles... holdt ikke med en noisekiller ser det ut til... Det ligger et par bilder til på: jukebox pics Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ikke for å gå alt for off-topic, men hvor kraftig maskin bør man ha for å få optimal ytelse med freevo? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ikke for å gå alt for off-topic, men hvor kraftig maskin bør man ha for å få optimal ytelse med freevo? 400-500Mzh holder bra. Er vel mplayer som krever mest. Boksen min er en P3 500Mzh med 128Mb RAM(var 256 - tok med ca en dag å finne ut at den ene brikka var føkka.... ) Funker som er kule her iallfall. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du bør ta en titt på mythtv, endel kulere enn freevo Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Du bør ta en titt på mythtv, endel kulere enn freevo Hva er det som gjør mythtv bedre enn freevo? [edit] Støtte for newsfeed og weather kommer nok snart som en plugin for freevo og dvd-ripping/video editing vil jeg nok bruke en freskere boks til. Men mythtv så veldik kult ut. Endret 5. januar 2004 av kattemat Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Litt kjipt å ta den diskusjonen i denne tråden da ? Ikke så mange som får den med seg da. ------------ Slenger på et screenshot Ganske vanlig, enkel desktop. Kjører forresten XFCE. Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Kunne ikke dy meg... Her er screenshot fra det veldig interessante freedesktop-prosjektet... Info: Gentoo linux, Freedesktop X-server, Openbox Linker: Freedesktop Openbox Gentoo Endret 5. januar 2004 av Seigemannen Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvor stabil er Freedesktop X-server tingen ? Gjennomsiktig opera var litt uvant kan du si *svimmel* ;p Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvor stabil er Freedesktop X-server tingen ? Gjennomsiktig opera var litt uvant kan du si *svimmel* ;p Freedesktop er vel på pre-alpha enda, og absolutt ikke anbefalt til noe annet enn å leke og se hvilke muligheter som er "out there"... Mine erfaringer med freedesktop: Ustabilt - Serveren fryser en gang i blant, der "i blant" tilsvarer et tidsspenn på ~40 minutter Vondt - 60hz gjør vondt, samma ****** Ubrukelig - Hvordan ville du likt om cpu-usage steg til 100% hver gang du skulle flytte et vindu? Kort sagt, hold deg til Xfree foreløpig, men hold et øye med freedesktop, det kommer til å bli bra Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Mye å se frem til altså, *glede seg*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå