Mr.Elendig Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ikkje serleg fornøgd med skrivebordet, men for lat til å finne på noko betre Trykk for større bilete. Endret 31. januar 2008 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk ånden over meg til å prøve ut et Mac-look. Skulle gjerne hatt en finere window-border, men så langt har jeg ikke funnet noen... den jeg bruker nå er litt for "hakkete". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Anbefaler deg Emerald Theme Manager og T-ish, evt en av de andre Mac-lookalikene fra gnome-look.org , for Mac-looken. OT: Izte = Scavenger? Endret 31. januar 2008 av Atald Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Anbefaler deg Emerald Theme Manager og T-ish, evt en av de andre Mac-lookalikene fra gnome-look.org , for Mac-looken. OT: Izte = Scavenger? At det var? Så litt på Emerald, men T-ish var ikke helt det jeg var på utikk etter. Får lete litt videre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Veldig enkelt og clean look det der! Hvis man liker det mørkt og halvminimalistisk er det jo perfekt. =) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fikk ånden over meg til å prøve ut et Mac-look. Skulle gjerne hatt en finere window-border, men så langt har jeg ikke funnet noen... den jeg bruker nå er litt for "hakkete". Har du en link til temaet du bruker her? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fikk ånden over meg til å prøve ut et Mac-look. Skulle gjerne hatt en finere window-border, men så langt har jeg ikke funnet noen... den jeg bruker nå er litt for "hakkete". Har du en link til temaet du bruker her? http://izte.net/?p=8 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 At det var? Så litt på Emerald, men T-ish var ikke helt det jeg var på utikk etter. Får lete litt videre. Det var et nei? Nå ja, det var bare et forslag. Det finnes jo utallige andre man kan ta en kikk på også. Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 @pogger Hvor har du fått bakgrunnen fra? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 snip Gkt-Theme? OpenBox Theme? Lenke til kommentar
pogger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 markt: jeg har stjålet det av denne karen; j3concepts (deviantart). Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Naa er det fluxbox det gaar i. Har fire forskjellige bakgrunner som velges tilfeldig hver gang jeg starter fluxbox. Den endrer ogsaa configfilen til conky utfra hvilken bakgrunn det er. Maa justere litt paa noen av configfilene, da. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Look out all modems :!: Endret 7. februar 2008 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Enkelt og greit. Hvilken distro? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Arch Linux regner jeg med. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Arch Linux regner jeg med. Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå