lokeland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 For en heftig desktop! Ikke for mye stæsj, ikke for glorete, men alikevel stilig. Hva bruker du (skins, icons osv.)? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Glisevask: Tja, litt av hvert Har noen blogginnlegg om hva jeg bruker, oppsett og sånt på portefolje.net (se signaturen min). Men basically har jeg: - conky - Avant-Window-Navigator (AWN). Tekst-launcherne er ikoner. Fant dem på gnome-look - Stacks-mappene som er spredd utover, følger også med AWN. - GTK-tema og Metacity: Slickness (gnome-look..) - Ikoner: Black-white 2 gloss (gnome-look..) - Den gjennomsiktige bakgrunnen for topp-panelet fant jeg også på, ja du gjettet riktig, gnome-look.. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nytt skjermskudd, mitt først i 2008, og siden klokken har passert 12 har jeg tilogmed bursdag Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nytt skjermskudd, mitt først i 2008, og siden klokken har passert 12 har jeg tilogmed bursdag Hvot finner jeg den screenpaperen? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Husker ikke hvor jeg fant den, men jeg la den ut her: http://izte.net/div/linux_wallpaper_by_varian.jpg Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Desktopet på den stasjonære pc-en min, som jeg bruker mest. Edit: Og desktopet på laptopen min. Kubuntu-en på laptopen er nyinstallert Endret 5. januar 2008 av ;P Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 endrer wallpapern seg etter hvor sola lyser også eller Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 endrer wallpapern seg etter hvor sola lyser også eller Ja. Det er et satelittbilde (noe modifisert selvsagt) som oppdaterer seg under et tidsintervall. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) EDIT: Ip adresse og hele pakken... haha... fikset nå Endret 9. januar 2008 av Lednar Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lednar. De bildene av cpu, tower, hd osv. hvordan fikk du til de? Lastet ned tumbnails og la inn, i så fall hvordan legger en de inn? Eller er det egne funksjoner i conky? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) CPU, tower osv osv: http://www.gnome-look.org/content/show.php...e71553aa4dc7bcb Thumbnails? Hmm? Mener du de oppe på linjen eller? Har egentlig ikke gjort så mye. www.gnome-look.org er hvor jeg bruker å lete fram ting som jeg har lyst på. Så finner en eller annen måte å installere det Neste gang jeg skal endre har jeg lyst å fikse en dock, fjerne de to linjene og legge litt mer informasjon til den WaterMark greia Endret 9. januar 2008 av Lednar Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tenkte på .png bilder egentlig ja:P Så det er ikke conky? Hmmm... så ganske kult ut hvertfall;) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Åja, sånn ja. Leste ikke hele tror jeg Men de var med i WaterMark greiene. Er ikke noe jeg har lagt inn... =) Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nye themes og wallpaper. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva heter flux(black/open)box temaet ditt? Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva heter flux(black/open)box temaet ditt? Hvis det er meg du mener, er det ikke {open,black,flux}box, men Xfce. xfwm-themen er Dyne-Mint (har satt sammen denne selv, kan vel hoste den et sted om du har kjempelyst på den), GTK-themen er Nova-Blue (som du finner på xfce-look.org). Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lastet ned noen gnome-screensaver-lock-dialog's fra gnome-look.org, men det var bare noen fargeforskjeller, og lite imponerende. Men da jeg fant ut at en del av themet var en glade-fil, ble alt mye enklere. Min lettere modifiserte låsdialog (ekstra knapper er fjernet via GConf) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Pent! Er du it-ansvarlig på en skole eller noe slikt? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er han garantert. les nedpå der: vinstra vgs - ikt Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Her er mitt oppsett foreløpig. Helt ny med det greiene her, forslag mottas med takk. Hvordan legger man inn nye ikon-pakker forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå