humbuq Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Stilrent og enkelt. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Black & white ikon tema fra gnome-look, ju on wallpaper fra deviantart og kore kontroller og emerald tema. Endret 12. desember 2007 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 En stund siden sist, så here goes. Lite fancy Ubuntu Gutsy. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ultraportabelen min. Fluxbox@Arch Må si Fluxbox begynner å bli pent, men har en del konfigurering igjen. Blant annet av menyen. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Min Desktop: Archlinux med KDEmod og Compiz Fusion Bakgrunn: Selvlagd Ikoner: Crystal Project Edit: ble litt stort bilde, la til thumbnail istedet Endret 16. desember 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må si Fluxbox begynner å bli pent, men har en del konfigurering igjen. Blant annet av menyen. Synes Fluxbox er den definitivt fineste WM'en:) Men hvem i all verden gidder å bruke menyen uansett? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Må si meg litt uenig med deg der luser32. Synes en OpenBox WM kan bli like fin, om ikke finere, men det krever en del mer arbeid i OpenBox. Synes selv FluxBox er den "perfekte" WM'en hvis en ser med tanke på lightweight, utseende og mengde jobb som trengs for å få det pent. EDIT: Men ja, keys er genialt, veldig sjeldent jeg åpner menyen min. Endret 16. desember 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ny desktop : Hvordan får jeg Transparent på øverste linja? Når jeg velger Opacity på Preferences blir bare den delen uten "knapper" transparent. Altså bare midten typ. Kjører Ubuntu 7.10, er forholdsvis ny i gamet. Slenger ved et bilde av desktop: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 post den bakgrunnen Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) @Ståle: Slangen er en trepython slange, antar det er en Corallus caninus. Aldeles nydelige dyr Fremdeles ingen på transparent bar øverst? Endret 17. desember 2007 av Plazmatrix Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ny desktop : Utrolig lekkert! Hva heter det, og hva har du gjort for å få det til? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ny desktop : Utrolig lekkert! Hva heter det, og hva har du gjort for å få det til? Temaet heter Clearlooks, har farget om kontrollene manuelt med et program i Ubuntu. Menylinjene er farget om manuelt, og teksten er gjort hvit med en gtkrc-fil i home-mappa. Bakgrunnen aner jeg ikke hva heter. Hvis du gir meg noen minutter kan jeg prøve å samle sammen mest mulig info her. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fluxbox er pent og raskt (: Men jeg er fortsatt litt ny når det gjelder Fb, så jeg bruker nok menyen innimellom. Ellers går det jo raskt å åpne programmer via terminalen. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 er ny og rimelig noob med linux, men hiver opp bilde slik det ser ut nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du har skrevet "lagringsdisk" feil. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jøss.. Dn har hett det i snart et halvt år, og jeg har ikke merka det! Takker Lenke til kommentar
Decline Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) "Stjal" Plazmatrix sitt wallpaper jeg, et av de bedre jeg har sett, og tro meg, jeg har en hel haug http://www.portefolje.net/div/22_scr.jpg Endret 21. desember 2007 av Decline Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Lenge siden jeg har postet her nå, ikke så veldig spennende akkurat. Relativt plain KDE med Plastik og Tango. Kan jeg spørre hva du har gjort for og få fontene dine så fine? Jeg har liksom holdt på med min fonts.config fil i ett par måneder nå men jeg finner aldri ett oppsett som passer perfekt, sliter med hinting o.l selvom jeg bruker BCI hinteren. Endret 21. desember 2007 av Hoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå