Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var et heftig bakgrunnsbilde! Kan tenke meg hvordan det ser ut over to monitorer. Tror egentlig ikke at jeg hadde takla å ha to øyne stirrende på meg slik som det! =P

Firefox dekker vanligvis den ene skjermen, mens det er en haug med terminaler på den andre. :)

Lenke til kommentar

da har jeg lekt med litt

oppsett er som følger :

Controls: T-ish-brushed

Icons : Kreski lines

Window border's : Emerald , scaled black theme

alt er funnet på diverse plasser på nettet , husker ikke hvor , men for det meste

er greit fornøyd så langt , er litt iritert over at ikke alle iconene er byttet , vet at det er flere med i pakken . trash , og logout knappen er det mest iriterende , og den externe disken .

EDIT Og ja hvist noen vet hvordan jeg skifter meny iconet så blir jeg happy

post-23057-1196287544_thumb.png

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Nytt screenshot, har gjort diverse endringer :p

Terminal: tilda

Metacity-tema: GAIA4GNOME-GC

GTK2-tema: Murrina Deviant

conky (se bloggen min for konfigurasjonsfilen)

Dock: Avant-Window-Navigator

Wallpaper: Et bilde jeg modifiserte fargene litt på + la på den dingsen til høyre...

MSN-klient: emesene

post-13042-1196302818_thumb.png

Lenke til kommentar
Er det Gnome? Hvilket program bruker du for systeminfo på siden der?

Er Gnome ja. Bakgrunnen på menylina laget jeg selv og den er på 46 pixler. Fant ut at klokka og kalenderen blir automatisk delt i to når jeg gikk over 45 pixler.

Conky er bare det ofisielle Ubuntu scriptet som jeg her modifisert en del på. La til noen funksjoner og endret farger.

post-132169-1196487711_thumb.png

Lenke til kommentar
Conky er bare det ofisielle Ubuntu scriptet som jeg her modifisert en del på. La til noen funksjoner og endret farger.

Offisielt Ubuntu script? Conky har vel ikke noe spesiellt med ubuntu å gjøre enn andre distroer.

Endret av shakur
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Offisielt Ubuntu script? Conky har vel ikke noe spesiellt med ubuntu å gjøre enn andre distroer.

Sorry.. Skulle absolutt ikke stått "offisielle" der. Går litt fort i svingene av og til. :p

Men det er et Ubuntu og Debian script man finner på en eller annen Ubuntu.com side. Heter ivertfall Ubuntu-Conky. Men finner det ikke nå lengre. Har litt dårlig tid. Er det scriptet du mest sansynlig får servert om du spør etter bra script til Ubuntu. Conkyscriptet og Ubuntu har ikke vært så gode venner for å si det sån.

Endret av sn3ipen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...