RattleBattle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 RattleBattle, selvlagde ikoner? I wish, men har nok hentet dem fra http://gnome-look.org Controls: Clearlooks Coffeebag Window-border: Walnut Ikoner: Buuf Wallpaper: Fra Digital Blasphemy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det var et heftig bakgrunnsbilde! Kan tenke meg hvordan det ser ut over to monitorer. Tror egentlig ikke at jeg hadde takla å ha to øyne stirrende på meg slik som det! =P Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det bakgrunnsbildet vil jeg ha! Lenke til kommentar
bluet Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det var et heftig bakgrunnsbilde! Kan tenke meg hvordan det ser ut over to monitorer. Tror egentlig ikke at jeg hadde takla å ha to øyne stirrende på meg slik som det! =P Firefox dekker vanligvis den ene skjermen, mens det er en haug med terminaler på den andre. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det bakgrunnsbildet vil jeg ha! Vær så god. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det bakgrunnsbildet vil jeg ha! Vær så god. Tusen takk. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Arch med Matrix rebooted ikon tema, T-ish brushed aqua style kontroller. Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Ubuntu 7.10 Edit: Link til bakgrunnsbildet her. Endret 25. november 2007 av TheStian Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Her er min nymodifiserte desktop... Som alltid er det mye rosa og sånt:) BTW: Jeg likte den der cola bakgrunnen til TheStian:) Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Her er min nymodifiserte desktop... Som alltid er det mye rosa og sånt:) BTW: Jeg likte den der cola bakgrunnen til TheStian:) Er det Gnome? Hvilket program bruker du for systeminfo på siden der? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 conky, regner jeg med. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 måtte mekke et nytt theme til ubuntuen min. jeg sitter stadig mer og mer i linux for det er så lett å leke seg med utseende på det =) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) da har jeg lekt med litt oppsett er som følger : Controls: T-ish-brushed Icons : Kreski lines Window border's : Emerald , scaled black theme alt er funnet på diverse plasser på nettet , husker ikke hvor , men for det meste er greit fornøyd så langt , er litt iritert over at ikke alle iconene er byttet , vet at det er flere med i pakken . trash , og logout knappen er det mest iriterende , og den externe disken . EDIT Og ja hvist noen vet hvordan jeg skifter meny iconet så blir jeg happy Endret 28. november 2007 av Mato Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nytt screenshot, har gjort diverse endringer Terminal: tilda Metacity-tema: GAIA4GNOME-GC GTK2-tema: Murrina Deviant conky (se bloggen min for konfigurasjonsfilen) Dock: Avant-Window-Navigator Wallpaper: Et bilde jeg modifiserte fargene litt på + la på den dingsen til høyre... MSN-klient: emesene Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er det Gnome? Hvilket program bruker du for systeminfo på siden der? Er Gnome ja. Bakgrunnen på menylina laget jeg selv og den er på 46 pixler. Fant ut at klokka og kalenderen blir automatisk delt i to når jeg gikk over 45 pixler. Conky er bare det ofisielle Ubuntu scriptet som jeg her modifisert en del på. La til noen funksjoner og endret farger. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Conky er bare det ofisielle Ubuntu scriptet som jeg her modifisert en del på. La til noen funksjoner og endret farger. Offisielt Ubuntu script? Conky har vel ikke noe spesiellt med ubuntu å gjøre enn andre distroer. Endret 1. desember 2007 av shakur Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 KDE med "Kore" tema og eit par små modifikasjonar. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Offisielt Ubuntu script? Conky har vel ikke noe spesiellt med ubuntu å gjøre enn andre distroer. Sorry.. Skulle absolutt ikke stått "offisielle" der. Går litt fort i svingene av og til. Men det er et Ubuntu og Debian script man finner på en eller annen Ubuntu.com side. Heter ivertfall Ubuntu-Conky. Men finner det ikke nå lengre. Har litt dårlig tid. Er det scriptet du mest sansynlig får servert om du spør etter bra script til Ubuntu. Conkyscriptet og Ubuntu har ikke vært så gode venner for å si det sån. Endret 11. desember 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå