loathsome Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 det ble formye kontrast med forige oppsett. og netsider og sånt vile ikke vise seg ordentlig. ble fort endra. =) edit: det har vert endel forespørsler på min desktop bakrun, nå havner den her 9598419[/snapback] Edita du den inn etter jeg spurte, SLIK AT JEG SER DUM UT? Men takk Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg edita så de som sendte meg pm og selvsakt deg skulle få den. =) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, skjønte det Men takk skal du ha. Lenke til kommentar
DevilsDecoy Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvilket Pidgin-skin er det? Min desktop Gimmie som meny, og denne som bakgrunn + litt transparency, ellers plain Gnome Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har dere eksempler på ett godt og enkelt program for å få opp info om hardware på skrivebordet? Slik som postet av Sandino. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sjekk en side tilbake i tråden... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Conky ja, men "tekstbasert" greie, tenkte noe som var mer "gui" i oppsett, men får sjekke ut Conky om det ikke er noe enklere. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nytt theme på meg også Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Edit: Link: http://www.dominomf.com/smcfiles/marsan_new_%20theme.png Tror ikke dette forumet er helt optemalisert enda.... Endret 9. oktober 2007 av Marsan Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Siden jeg endelig har fått ting opp å ruller rimelig greit får jeg poste desktopen min jeg også Trodde savnet av eyecandyen i Vista kom til å bli stort, men det er long-gone allerede. Lenke til kommentar
Sandino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hvilket Pidgin-skin er det? Min desktop Gimmie som meny, og denne som bakgrunn + litt transparency, ellers plain Gnome Jeg skiftet msn.png med et icon fra area o4.2. kan lastes ned her : http://customize.org/xpthemes/47990 Endret 10. oktober 2007 av Sandino Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Siden jeg endelig har fått ting opp å ruller rimelig greit får jeg poste desktopen min jeg også Trodde savnet av eyecandyen i Vista kom til å bli stort, men det er long-gone allerede. Det er mye diggere å ha kontroll over eyecandy'en selv. Trodde jeg skulle bli gal når jeg prøvde vista og ikke kunne endre på ting Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 ble spessielt fornøyd med bilde JEG lagde for gnome meny saken. bare toppen av vinduene og bakrunsbilde som er endra fra forige gang =) hvis noen vill ha meny bildet mitt skal jeg med glede laste det opp. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bruker du noe spesielt program for å lage tema o.l? Fins det? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 tema setter man sammen med det man finner på gnomeart og deviantart og sånne sider. finnes sikkert noen programmer for å lage de selv. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Bruker du noe spesielt program for å lage tema o.l? Fins det? Vet ikke om noen spesielle programmer for det nei. Vanligste er vel å bruker en teksteditor pluss Inkscape og/eller Gimp. For gtk+ er vel det enkleste å tilpasse en ferdig gtk-engine (f.eks Clearlooks) eller å lage et pixmap-tema. Man kan også lage sin helt egne motor, men det er langt mer omfattende. Mer info: http://orford.org/gtk/ Edit: Det jeg nevnte gjelder mest for selve GTK+, Metacity, Compiz og Qt har sine egne tema. Endret 11. oktober 2007 av LessThanJake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Whey. Ubuntu 7.10 er kos Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kan du legge ut link til den bakgrunnen hc? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den ligger på Interfacelift, og der får du den i mangemange størrelser. http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1391 Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå