Dinosauromann Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Helt simpelt, Gentoo + Fluxbox på en Latitude D520 Lenke til kommentar
kristofferlol Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) slettet Endret 20. juli 2011 av kristofferlol Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Her har dere mitt Endret 30. august 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Dette er vel nesten hakket verre her inne på forumet, enn en "Vista-desktop". Endret 1. september 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Personlig har jeg aldri helt klart å se hva som er så pent med default-WMet og themet i OS X. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bedre enn Ubuntu sin default desktop i alle fall... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Rosarødt Slackware 12.0 OpenBox3 Rox XMMS aTerm Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Rosarødt Slackware 12.0 OpenBox3 Rox XMMS aTerm 9419267[/snapback] Svært pent! Vet du om det er mulig å kjøre compiz fusion på slack også? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Min HTPC, kjører to X-tjenere på den stasjonære, en til PC-skjerm og en til LCD-TV. Slik får jeg helt separate brukergrensesnitt og brukere på de to systemene. Så er det bare å bytte mellom de X-tjenerne med F-knappene. Tenkte jeg skulle sette opp ekte flerseters X når jeg finner meg et tastatur som passer bra som stuetastatur (Pent, lite, bluetooth, integrert mus og perfekt støttet av Linux, diNovo Edge mangler bare siste ). Edit: Kan jo si programmene jeg bruker (Arch Linux): Cairo-clock Weather-wallpaper Avant Window Manager Metacity Epiphany Ogle Gnome-Mplayer Rhythmbox Miro Nautilus Maxemum TV Guide Endret 4. september 2007 av LessThanJake Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min HTPC, kjører to X-tjenere på den stasjonære, en til PC-skjerm og en til LCD-TV. Slik får jeg helt separate brukergrensesnitt og brukere på de to systemene. Så er det bare å bytte mellom de X-tjenerne med F-knappene. Tenkte jeg skulle sette opp ekte flerseters X når jeg finner meg et tastatur som passer bra som stuetastatur (Pent, lite, bluetooth, integrert mus og perfekt støttet av Linux, diNovo Edge mangler bare siste ). Edit: Kan jo si programmene jeg bruker (Arch Linux): Cairo-clock Weather-wallpaper Avant Window Manager Metacity Epiphany Ogle Gnome-Mplayer Rhythmbox Miro Nautilus Maxemum TV Guide 9423136[/snapback] Det der er den peneste og mest "tangosihe" desktoppen jeg noen sinne har sett. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Rosarødt Slackware 12.0 OpenBox3 Rox XMMS aTerm 9419267[/snapback] Svært pent! Vet du om det er mulig å kjøre compiz fusion på slack også? 9422935[/snapback] Ja det skulle være mulig det. Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vet du om det er mulig å kjøre compiz fusion på slack også? 9422935[/snapback] Compiz er en del av X.org og følger såklart med Slackware. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mitt skrivebord: 9376500[/snapback] Hvordan fikk du den MAC menyen nederst der? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://code.google.com/p/avant-window-navigator/ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Mitt for øyeblikket. Den djevelen var simpelthen elsk 3> EDIT: Ser dere noen irriterende fargeprikker som imiterer døde pixler på screenshotet? Hvis ikke, auda, det betyr at jeg har en rævkjørt BIOS/NB.. Endret 4. september 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg ser også fargeprikkene dine. Er nok ikke BIOS/NB-en din som er rævkjørt. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sjukt rart, for jeg ser dem ikke andre steder enn bildet (ikke på skrivebordet) Kan ha noe med at NB vannblokka kortslutta en av de "smultringene" med kopper rundt, eller at noe gikk i stykker da jeg sølte vann, ripet opp noen baner, eller knakk noe når jeg dyttet slangene så hardt på plass at det knaste i hovedkortet? Uansett.. Jeg er ganske glad for at PC'n funker ennå Kan det være screenshotprogrammet som ikke liker meg? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Netopp installert Linux Mint, og må si den distroen er 99.7% lik ubuntu, bare designet som er anderledes. Vel, slik ser defaulten ut: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 9423136[/snapback] Hvilket program er den docken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå