Mads-b Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Funksjonalitet framfor skjønnhet Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Funksjonalitet framfor skjønnhet 8768855[/snapback] "Funksjonalitet framfor skjønnhet" Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Haha, hva tror du? http://www.contempaesthetics.org/newvolume...p?articleID=324 Min feil, jeg prøvde å oversette det gamle sitatet "Form Follows Function" Om du ikke gidder å lese artikkelen: Lager man en ting optimalisert for det det skal brukes til, er det i seg selv estetisk pent Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Lenge siden jeg har postet. Fekk ny hardware for en stund siden. Så resultatet mitt er å kjøre 2 skjermer på pcen min med litt annerledes oppsett. I grunnen så kjører alt linux. Men har vmware og. Skjerm1: Ubuntu Skjerm2: Windows Vista kjørende i vmware (Photoshop og dreamweaver som blir brukt) Vista kjøres faktusk utrolig bra i vmware med denne hardwaren Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Funksjonalitet framfor skjønnhet 8768855[/snapback] Ser yafray kjøres..flink gutt! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ktorrent også, for den saks skyld. Ulempen med yæffray, er at den elsker å framskynde black window bug hos meg. 256mb grafikkminne for å tegne en kube er ikke lenger nok Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 fekk pm ifra en bruker anngående den menyen jeg kjører i vista. Limer inn pm svaret her i tilfellet noen vil ha infoen: Det er objectDock. Er et gratis program som du finner her: http://www.stardock.com/products/objectdock/ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Funksjonalitet framfor skjønnhet 8768855[/snapback] Ser yafray kjøres..flink gutt! 8772754[/snapback] Elaborate! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) fekk pm ifra en bruker anngående den menyen jeg kjører i vista.Limer inn pm svaret her i tilfellet noen vil ha infoen: Det er objectDock. Er et gratis program som du finner her: http://www.stardock.com/products/objectdock/ 8774186[/snapback] > objectDock Endret 3. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 > objectDock 8774578[/snapback] Avant Window Navigator > Kiba Dock. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) > objectDock 8774578[/snapback] Avant Window Navigator > Kiba Dock. 8776706[/snapback] Yuck. Du kan ikke ha prøvd Kiba Dock dersom du mener det Slik ser det for øvrig ut hos meg (desktop) nå: Endret 4. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Funksjonalitet framfor skjønnhet 8768855[/snapback] Ser yafray kjøres..flink gutt! 8772754[/snapback] Elaborate! 8774552[/snapback] Er vel egentlig ikke så mye å si...han bruker blender.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Yuck. Du kan ikke ha prøvd Kiba Dock dersom du mener det Kiba-dock er bare full av rare fjortis-effekter. Hva skal jeg stygge sprettende ikoner til når jeg trenger en god og funksjonsrik dock? Digger GAIMs (og Pidgin) sin Avant-plugin.. lager en liten og snedig animasjon i dock-linja når jeg får meldinger. Exaile-plugin er også utrolig nice, viser blant annet albumgrafikk og hvor langt i sangen man har kommet. Hvis du mener at Avant er dårlig har du sikkert ikke testet versjonen som ligger som kildekode i SVN, den er virkelig kul. . Litt mye Off-Topic, men men... EDIT: Akkurat nå bruker jeg også en Liferea-plugin for å vise antall uleste meldinger på docken. Endret 4. juni 2007 av IQ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har ikke testet SVN enda, nei - bare source (0.1.1-2). Tester ut SVN nå, du overtalte meg Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Her er min 8785470[/snapback] Hvilket "weather" plugin er det der ? Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Lenge siden jeg har postet.Fekk ny hardware for en stund siden. Så resultatet mitt er å kjøre 2 skjermer på pcen min med litt annerledes oppsett. I grunnen så kjører alt linux. Men har vmware og. Skjerm1: Ubuntu Skjerm2: Windows Vista kjørende i vmware (Photoshop og dreamweaver som blir brukt) Vista kjøres faktusk utrolig bra i vmware med denne hardwaren 8770883[/snapback] Har du link til en guide for vmware? Kjører nå dual boot, men har gjerne lyst å slutte med det, om jeg får til vmware. Har jeg bare en ting som stopper meg for å slette windows fra pcen: Batteritiden. En ting til, tror du dette holder til å kjøre brukbart: 1.6 ghz dual core, 2gb ram Endret 6. juni 2007 av danif49 Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvilket "weather" plugin er det der ? 8795471[/snapback] Hvilken plugin det er? Det er en screenlet: http://hendrik.kaju.pri.ee/screenlets/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dog foretrekker jeg nonGUI til hverdagsbruk når jeg ikke spiller settlers 2. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Her er min desktop! Beryl, kiba-dock, ubuntu 7.04 Endret 6. juni 2007 av danif49 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå