Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda. Jeg installerte akkurat siste beryl på en helt frisk ubuntu edgy install på XPS'n min, uten å kompilere og installere xsnow fra kilden, og det var i den listen.

 

Men jeg installerte i tillegg til beryl, alle nonfree pakkene og ekstra pakkene til beryl og emerald.

 

Søk etter 'beryl' og 'emerald' i synaptic og installer det du finner av relevante pakker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
HavarN:

Du sa panalet ditt var bare ett panel. Jeg spurte en gang om man kunne få panelet i KDE i Ubuntu, altså slik at programmene la seg to og to over hverandre- men da fikk jeg svar at det ikke gikk. Men jeg ser du har dem to og to - så hvordan fikk du til det di som bare har ett panel?

7865204[/snapback]

Jeg har skrevet en guide for dette tidligere, skal se om jeg finner den igjen. (Må koble på ftp-serveren til websiden min)... http://www.havarnielsen.com/linux/guides/panel-guide.html - Det er bare første utkast og den er foreløpig bare på et råskrevet engelsk. Det vil si at den er ikke korrekturlest. Så du får se om du fårstår det. Og det er en stund siden jeg skrev den, men har ikke hatt tid/ork til å gå gjennom den mer nøye. - Skal dessuten totalrennovere hjemmesiden etterhvert så det er ikke sikkert linken vil fortsette å virke så alt for lenge.

 

Spørsmål to: finnes det noen utbredt mening om hva som er beste skrifttype(font), bruker de fleste og ta samme som i Windows?

7865204[/snapback]

Jeg bruker iallefall bare de fontene jeg synes ser best ut eller passer best i øyeblikket. Om du tenker på å skrive brev, rapporter, m.m. så har forskjellige bedrifter forskjellige standarder/syn på hvilke fonter, marger, linjeavstand, m.m. som passer til hva.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...