dvj Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 @Nichotin: hvordan opner du de forskjellige menyene samtidigt? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 @Nichotin: hvordan opner du de forskjellige menyene samtidigt? Du trykker på "baren" der det står navnet til menyen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 DummeGaas: Den søte "forbinder med KDE"-avtaren din passet ikke til den skumle svarte desktopen din... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er nok dårlig Feng Shui. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 XFCE4 nå for tiden 8) : Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kanskje ikke så veldig bra, men jeg er selv fornøyd til å være nybegynner i linux... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Her er min desktop.. i tilfelle du var i tvil så ja, ikonene i bånn er som på mac (jeg bruker gdesklets [/url] Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 CobraM: Kult bilde... sånne vil jeg og ha Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ...desktop... Her er min desktop.. i tilfelle du var i tvil så ja, ikonene i bånn er som på mac (jeg bruker gdesklets [/url] Sexy, sexy sexy sexy :> Men jeg likte ikke ikonene i midten i baann.. Men xmms appletten + vAEr saken; sexy :> Gnome 2.4 da? Jeg skal emerge den i natt tenker jeg, om jeg har kildekoden paa en cd rundtomkring.. (har ikke internett nei) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk for at du siterer hele bildet, Velmont. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk for at du siterer hele bildet, Velmont. Hah! Jeg tok det vekk f0r du fikk skrevet din! Mohaw... Jeg er kwik as a devil Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 ...desktop... Her er min desktop.. i tilfelle du var i tvil så ja, ikonene i bånn er som på mac (jeg bruker gdesklets [/url] Sexy, sexy sexy sexy :> Men jeg likte ikke ikonene i midten i baann.. Men xmms appletten + vAEr saken; sexy :> Gnome 2.4 da? Jeg skal emerge den i natt tenker jeg, om jeg har kildekoden paa en cd rundtomkring.. (har ikke internett nei) da har du ikke sett de i aksjon.. det er sweeet! blir større etc.. litt morro Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nichotin: Har du noe URL til det bakgrunnsbildet du bruker? Det var utrolig tøft. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Da er det vel på tide at jeg slenger opp mitt nye "look" også. edit: med jpeg ble vist noe av teksten litt fuzzy, men shit au. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Da var vi inne i november. Noe nytt på desktop-fronten? Her har vi XFCE4, invisible gkrellm med kanskje litt feil farger, og en bakgrunn fra Deviantart. Når man bruker Enlightenment til å representere Solaris er det på tide at denne tråden kommer på framsiden igjen. Jaja, sjekk ut http://egil.velmont.net/snapnov.jpg Valgte jpeg denne gangen. PNG'en ble på 500KByte Lenke til kommentar
xeon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Fikk lyst til å poste desktoppen min slik den ser ut i dag.... Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 syntes din gamle desktop var finere xeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå