TorbjørnK Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 min for øyeblikket byttet ut XGL/Compiz med AIGLX/Beryl.. eneste haken er ytelsen, da jeg må bruke frie drivere. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) En ikke så veldig mye modifisert Ubuntu Edgy-desktop. Pakken med den nye gnome-main-menu derimot er veldig lekker Endret 30. oktober 2006 av Izte Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 En ikke så veldig mye modifisert Ubuntu Edgy-desktop. Pakken med den nye gnome-main-menu derimot er veldig lekker 7187592[/snapback] Hva slags/Hvilket program kjører du øverst til venstre? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva slags/Hvilket program kjører du øverst til venstre? 7188788[/snapback] gnome-main-menu heter pakken. Er en ny startmeny, er vel laget av folkene bak Novell Linux? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva slags/Hvilket program kjører du øverst til venstre? 7188788[/snapback] gnome-main-menu heter pakken. Er en ny startmeny, er vel laget av folkene bak Novell Linux? 7188805[/snapback] Huffda, jeg syntes det ble litt vel XP Lenke til kommentar
comicz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes det er bra noen tar initiativ og _samler_ ting litt også, så i mine øyne er dette et flott tiltak. Forøvrig har Izte helt rett, dette er det Novell som står bak. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Syns denne menyknappen fungerer bedre en usp men er ganske lik. Mulig denne startmenyen får plass i desktopmodd guiden også..skal teste den et par dager først. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Når skal desktop-mod guiden døpes på ny? "Original" desktop der alle ser identiske ut? Den menyknappen er et langt steg på vei. Desktop-search applet-saken som har gjort sin inntreden i Gnome i senere tid er også ganske ålreit. Skal apps som beagle, som jo egentlig er fabelaktig, ta av må det være lett tilgjengelig, og ting er ikke lett tilgjengelig når man må lete frem til riktig meny-entry for hver eneste ting man ønsker å gjennomføre. Jeg kunne forresten ønske Gnome kjørte på med litt ordentlige muligheter for keybinding... De hadde jo multimedia-keys pakka før, men den har vel blitt faset ut for lengst. Per i dag føler jeg meg hemmet dersom jeg bruker Gnome, for ting tar så fryktelig lang tid dersom jeg skal flytte musa og klikke meg her og der uansett hva jeg skal(...men så kjører jeg heller ikke Gnome til vanlig, men det ligger jo inne...). Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Når skal desktop-mod guiden døpes på ny? "Original" desktop der alle ser identiske ut? 7190080[/snapback] woot? tok ikke den jeg.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Syns det er mange her som ikke ser orginale ut jeg, og om folk bare vil forandre wallpaper og litt småtteri må de få lov til det Lenke til kommentar
mkon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Får vel putte opp mitt og, selv om det ikke er så veldig moddet. Fluxboxen er mer clean men bruker ikke den så mye. Lenke til kommentar
abze Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er min og første så tips er helt ok Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er min og første så tips er helt ok Likte themet. Du har ikke navn/link til themet? Lenke til kommentar
abze Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) skal se om jeg finner linkene Controls: http://art.gnome.org/themes/gtk2/1317 og for the borders http://art.gnome.org/themes/metacity/736 Iconene finner du her http://www.gnome-look.org/content/show.php?content=38964 skal prøve å legge til info neste gang og det var kjekt du likte det Endret 31. oktober 2006 av abze Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Her er min deskop for øyeblikket. Lurer p om jeg skal sette inn noen småting laget i Samurize. Det der lignet ikke særlig på en Linux-desktop... Foreslår at tittelen på emnet blir endret til : "Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)" Endret 31. oktober 2006 av -XaHc- Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) skal prøve å legge til info neste gang og det var kjekt du likte det 7194233[/snapback] Var bare det at OpenOffice fikk svart bakgrunn på "arket" og lys skrift på lys skrift i Firefox... EDIT: Byttet til standard-theme i Firefox, da gikk det bedre. Endret 31. oktober 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva slags/Hvilket program kjører du øverst til venstre? 7188788[/snapback] gnome-main-menu heter pakken. Er en ny startmeny, er vel laget av folkene bak Novell Linux? 7188805[/snapback] Finnes det for KDE? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hehe..let etter KDE-main-menu da? kanskje du finner noe Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Noen KDE alternativer til gnome-main-menu: Trykk på bildene for å gå til kde-apps.org siden. Tasty menu for KDE: Så har du også KBFX, som jeg personlig ikke likte sist gang jeg prøvde det, men det forsøker å erstatte Kmenu med en WinXP/Vista lignende meny: K Menu Gnome, forsøker å rydde opp i KMenu med å plassere Gnome iconer i en egen mappe og motsatt for gnome. .deb: http://www.kde-apps.org/content/show.php?content=31031 slack: http://www.kde-apps.org/content/show.php?content=31028 Trykk på linkene for å se previews. Emnu: Har ikke prøvd denne selv, men er jo et alternativ. Endret 1. november 2006 av Mental Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fant et ganske sexy mørkt theme i dag og jeg er lei bakgrunnsbilder for øyeblikket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå