GNUfan Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hva heter det programmet som viser inn å ut transfer å diverse andre nyttig info ? Ikke quote bilder! Uansett, progget heter karamba. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Gjør egentlig ikke så mye forandring på desktopen, men det er allikevel morsomt å vise frem det man har (flere veldig like bilder: nytt.jpg, nytt1.jpg, nytt3.jpg) Lenke til kommentar
bkak Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Siden jeg kjeder meg poster jeg like godt et nytt screenshot. Fluxbox über alles, jeg orker ikke å bruke noe annet nå. Avhengighet er ikke en fin ting. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ jeg tror du må ha oversett min.... He he! Nei, overså den ikke, den er bare ikke helt min stil! få se screenen din da! Sitter ikke på min egen maskin for tiden, sitter på en av militærets maskiner hvor det kun er lagt inn Windows 2000 Pro. på. Likevel skal det ikke mye til for å "slå" din desktop heller, etter min mening Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Er jo igrunn ikke så mange som faktisk kjører desktops Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ Takker. Har laget wallpaperen selv, hvis du liker den så kan du laste det ned fra kde-look.org. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ Takker. Har laget wallpaperen selv, hvis du liker den så kan du laste det ned fra kde-look.org. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ Takker. Har laget wallpaperen selv, hvis du liker den så kan du laste det ned fra kde-look.org. Nice! Er imponert! :smile: *laste ned med en gang* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 *kremt* Har du en direkte link Lord Error? Finner den ikke jeg :oops: Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sitter ikke på min egen maskin for tiden, sitter på en av militærets maskiner hvor det kun er lagt inn Windows 2000 Pro. på. Likevel skal det ikke mye til for å "slå" din desktop heller, etter min mening ja det er dine ord Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du virker så fornærmet for. Hver sin smak! Lenke til kommentar
bkak Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hver sin smak, som sagt. La oss holde dette til en tråd med screenshots, hvis noen vil krangle kan det tas på pm Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 *kremt* Har du en direkte link Lord Error? Finner den ikke jeg :oops: Hehe. Sorry at det tok noe tid. Har ikke vært så mye foran pc'n de siste dagene. URL: http://www.kde-look.org/content/show.php?content=7581 Lenke til kommentar
moesen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 *kremt* Har du en direkte link Lord Error? Finner den ikke jeg :oops: Hehe. Sorry at det tok noe tid. Har ikke vært så mye foran pc'n de siste dagene. URL:http://www.kde-look.org/content/show.php?content=7581 Med det samme du er og surfer (hehe) Hva heter Karamba-skinen din? Den var konge... Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Med det samme du er og surfer (hehe) Hva heter Karamba-skinen din? Den var konge... System monitoren heter minimon. For slashdot/linuxguiden bruker jeg en selv modifisert utgave av en rdf/rss reader. Husker ikke hva den heter. Hvis noen lurer, så er stylen jeg bruker plastik. Lenke til kommentar
runeedland Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har i det siste fått øynene opp for Mac, såå.. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå