Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uhm... oppdaget nettop nå at jeg faktisk lastet opp feil bilde når jeg skulle laste opp xp desktopen min.. men drit... var tidig uansett.... men:

fant et dritfett wallpaper og måtte bare lage meg en gul desktop... alt er gult ;) blir kanskje litt for mye, men syns det var litt digg jeg...

forresten: noen som vet hvordan lage en kommando som blir kjørt hver gang man trykker print screen? ksnapshot f. eks?

post-98097-1145633178_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
forresten: noen som vet hvordan lage en kommando som blir kjørt hver gang man trykker printscreen? ksnapshot f. eks?

5961651[/snapback]

Ubuntu har ihvertfall denne funksjonen... Se om du finner et hurtigtastprogram og installer det så skal du kunne gjøre det du vil med forskjellige knapper ;)

Lenke til kommentar

Tuxerator: bruker samme themes som deg, men søppelbøtta nede i høyrehjørnet mangler, og knappen for å vise skrivebord. Trudde det var noe som mangla der, men på bildet ditt ser det jo bra ut. Peiling på hvorfor ikke bildet kommer opp? Bruker ubuntu 5.10.

Edit: det har skjedd på ett og anna theme før, men på de fleste funker det greit. Det er alltid de to bildene/ikonene som mangler.

Edit2: Orker ikke lage ny post bare for å takke for hjelpa i posten under, så : takker! :) Nu ser det med en gang litt mer vettugt ut.

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
Tuxerator: bruker samme themes som deg, men søppelbøtta nede i høyrehjørnet mangler, og knappen for å vise skrivebord. Trudde det var noe som mangla der, men på bildet ditt ser det jo bra ut. Peiling på hvorfor ikke bildet kommer opp? Bruker ubuntu 5.10.

Edit: det har skjedd på ett og anna theme før, men på de fleste funker det greit. Det er alltid de to bildene/ikonene som mangler.

5966911[/snapback]

Noen theme bruker kanskje ikonerpakker som ikke har ikoner for alle programmer, det samme skjer når jeg velger det og noen andre themes. Trykk theme details og velg et ikon som du synes passer best der eller legg et annet ikon til søplebøtta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...