tuxerator Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det noen flere her som ønsker å ta del i en felles GUI tråd og se litt fra flere OS'er så er skjermbilder velkomne her, bare pass på å lese og følge rettningslinjene for tråden! Slenger med et bilde av min nåværende desktop: Lenke til kommentar
print Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 uhm... oppdaget nettop nå at jeg faktisk lastet opp feil bilde når jeg skulle laste opp xp desktopen min.. men drit... var tidig uansett.... men: fant et dritfett wallpaper og måtte bare lage meg en gul desktop... alt er gult blir kanskje litt for mye, men syns det var litt digg jeg... forresten: noen som vet hvordan lage en kommando som blir kjørt hver gang man trykker print screen? ksnapshot f. eks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 forresten: noen som vet hvordan lage en kommando som blir kjørt hver gang man trykker printscreen? ksnapshot f. eks? 5961651[/snapback] Ubuntu har ihvertfall denne funksjonen... Se om du finner et hurtigtastprogram og installer det så skal du kunne gjøre det du vil med forskjellige knapper Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Tuxerator: bruker samme themes som deg, men søppelbøtta nede i høyrehjørnet mangler, og knappen for å vise skrivebord. Trudde det var noe som mangla der, men på bildet ditt ser det jo bra ut. Peiling på hvorfor ikke bildet kommer opp? Bruker ubuntu 5.10. Edit: det har skjedd på ett og anna theme før, men på de fleste funker det greit. Det er alltid de to bildene/ikonene som mangler. Edit2: Orker ikke lage ny post bare for å takke for hjelpa i posten under, så : takker! Nu ser det med en gang litt mer vettugt ut. Endret 22. april 2006 av dobbelmann Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Tuxerator: bruker samme themes som deg, men søppelbøtta nede i høyrehjørnet mangler, og knappen for å vise skrivebord. Trudde det var noe som mangla der, men på bildet ditt ser det jo bra ut. Peiling på hvorfor ikke bildet kommer opp? Bruker ubuntu 5.10. Edit: det har skjedd på ett og anna theme før, men på de fleste funker det greit. Det er alltid de to bildene/ikonene som mangler. 5966911[/snapback] Noen theme bruker kanskje ikonerpakker som ikke har ikoner for alle programmer, det samme skjer når jeg velger det og noen andre themes. Trykk theme details og velg et ikon som du synes passer best der eller legg et annet ikon til søplebøtta. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Får oppdatere litt jeg også da... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Nye XFCE4 med dualhead. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 er vel på tide å poste noe her igjen, prøvde ut KDE til en forandring. det blir ikke lenge jeg bruker det nei... Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvor får jeg tak i såå kule themes? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 min nåværende arbeidsstasjon med xfce Lenke til kommentar
raakken Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 er vel på tide å poste noe her igjen, prøvde ut KDE til en forandring. det blir ikke lenge jeg bruker det nei... 5975458[/snapback] synes faktisk den der var sinnsyk kul jeg da... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvor får jeg tak i såå kule themes? 5975469[/snapback] Hvis det er min du sikter til så er ikonene funnet på KDE-look bakgrunnen fra deviantart og xmms'en husker jeg ikke. ellers er det ingenting mer gjort Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Fremdeles Ubuntu Breezy. Planlegger vel å gå over til Dapper snart.. http://auduns.no/current.png Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 min nåværende arbeidsstasjon med xfce 5977186[/snapback] Link til wallpaper? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 min nåværende arbeidsstasjon med xfce 5977186[/snapback] Link til wallpaper? 5979049[/snapback] Alone Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Fremdeles Ubuntu Breezy. Planlegger vel å gå over til Dapper snart.. Hva heter terminalen du bruker til irssi? Er det aterm? Endret 25. april 2006 av saXin Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Fremdeles Ubuntu Breezy. Planlegger vel å gå over til Dapper snart.. Hva heter terminalen du bruker til irssi? Er det aterm? 5983274[/snapback] Nei, en helt vanlig gnome-terminal Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Den lignet ikke så mye på de jeg har sett. Har du gjort noe spesielt med den? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Den lignet ikke så mye på de jeg har sett. Har du gjort noe spesielt med den? 5983954[/snapback] Nei, ikke igrunn. Trebuchet MS 8 som font, uten scrollbar/menybar, med transparent bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå