Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte fluxbox før... syntes KDE var stygt, klumsete, og teit.. helt til jeg prøvde det en stund... nå syns jeg det ruler pga. at det kan se ganske nice ut, og at det er sinnsykt brukervennlig... eneste er at det er tregere enn flux... jaja, her har jeg lagt ved snapshot av skrivebordet mitt (hehe, med bitchx på #hw.no):

post-98097-1145239946_thumb.png

Lenke til kommentar
Ikke så vanvittig spennende i forhold til mange andre her, men det fungerer. :)

5936143[/snapback]

Litt OT men; Hvilket spill er det du kjører? :p Og kjører du PC-BSD(eller bare har du bakgrunnen)? Har litt lyst til og teste PC-BSD, men virker som ingen andre har prøvd det enda. Hvordan er det evt?

Lenke til kommentar
Litt OT men; Hvilket spill er det du kjører? :p Og kjører du PC-BSD(eller bare har du bakgrunnen)? Har litt lyst til og teste PC-BSD, men virker som ingen andre har prøvd det enda. Hvordan er det evt?

5937746[/snapback]

Spillet er OpenTTD, en Transport Tycoon Deluxe klone som er basert på åpen kildekode. Har alle funksjonene til Transport Tycoon pluss mye mer og er under stadig utvikling. Spillet er portet til Windows, OSX, FreeBSD/PC-BSD, Linux, OS/2, PSP, Morphos, RISC OS og fler.

Hjemmesiden til OpenTTD.

Diskusjonsforum for OpenTTD, Transport Tycoon og Locomotion.

PC-BSD var svært enkelt å installere og fant maskinvaren i maskinen min uten problemer (støtter samme maskinvare som FreeBSD og kan bruke drivere fra hardwareprodusenter som støtter FreeBSD). Bruker et GeForce 3 Ti200 i maskinen og har maskinvareakkselrert OpenGL støtte blant annet, ellers består maskinen av et nForce3-basert hovedkort, 512MB RAM, Athlon 64 3000+.

Hjemmesiden til PC-BSD.

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar

Har brukt XFCE i tre dager nå og er ganske fornøyd. 4.4b1 er totalt overlegen tidligere versjoner, panelet kan endelig konfigureres til noe fornuftig. Thunar er blitt default filbehandler (den tar seg også av ikoner på skrivebordet).

mighty_mouse_thumb.png

Endret av olear
Lenke til kommentar
Har brukt XFCE i tre dager nå og er ganskje fornøyd. 4.4b1 er totalt overlegen tidligere versjoner (..)

Meget pent!

Xfce (!) har definitivt utviklet seg i riktig retning og blir bare bedre og bedre med hver build. Dere bør melde dere på mailinglistene hvis dere ikke allerede er der - og requeste flere/bedre features. Utviklerne er kanonhyggelige mennesker og svarer stortsett på det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...