meastp Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Her er mitt skrivebord 5807512[/snapback] Hvordan fikk du til den klokka? 5844878[/snapback] Nå er det lenge siden jeg var borti KDE sist, men er ikke det et valg på linje med digital og analog klokke? Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Får vise frem min Ubuntu 5.10 og da :-) Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Får da komme med en liten oppdatering jeg også.... Er ikke rare greiene som er gjort her. Får ikke conky til å funke i gnome... Likte conky.... men men.... Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ArchLinux: kernel 2.6.16.2 gnome 2.14.0 og emacs fra cvs med antialiserte fonter og gtk-front-end(pleier å skru av GUIen uansett så gtk-en ser man ikke så mye til. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ArchLinux: 5888731[/snapback] Tøff bakgrunn! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Tøff bakgrunn! Hvor fant du den? 5888777[/snapback] flink fyr !! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Tøff bakgrunn! Hvor fant du den? 5888777[/snapback] flink fyr !! 5888863[/snapback] Takker! Var mange kule bakgrunner der! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 gah, har sett denne tråden dukke opp under "Mine innlegg" i flere år nå, så får vel bidra litt igjen fluxbox, gdesklets m/deviantart bakgrunn Lenke til kommentar
grimzy Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hmm, bare jeg som ikke ser miniatyrbildene ? Edit: My bad. Endret 16. april 2006 av grimzy Lenke til kommentar
print Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Brukte fluxbox før... syntes KDE var stygt, klumsete, og teit.. helt til jeg prøvde det en stund... nå syns jeg det ruler pga. at det kan se ganske nice ut, og at det er sinnsykt brukervennlig... eneste er at det er tregere enn flux... jaja, her har jeg lagt ved snapshot av skrivebordet mitt (hehe, med bitchx på #hw.no): Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ikke så vanvittig spennende i forhold til mange andre her, men det fungerer. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ikke så vanvittig spennende i forhold til mange andre her, men det fungerer. 5936143[/snapback] Litt OT men; Hvilket spill er det du kjører? Og kjører du PC-BSD(eller bare har du bakgrunnen)? Har litt lyst til og teste PC-BSD, men virker som ingen andre har prøvd det enda. Hvordan er det evt? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Spillet er ihvertfall Transport Tycoon. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Litt OT men; Hvilket spill er det du kjører? Og kjører du PC-BSD(eller bare har du bakgrunnen)? Har litt lyst til og teste PC-BSD, men virker som ingen andre har prøvd det enda. Hvordan er det evt? 5937746[/snapback] Spillet er OpenTTD, en Transport Tycoon Deluxe klone som er basert på åpen kildekode. Har alle funksjonene til Transport Tycoon pluss mye mer og er under stadig utvikling. Spillet er portet til Windows, OSX, FreeBSD/PC-BSD, Linux, OS/2, PSP, Morphos, RISC OS og fler. Hjemmesiden til OpenTTD. Diskusjonsforum for OpenTTD, Transport Tycoon og Locomotion. PC-BSD var svært enkelt å installere og fant maskinvaren i maskinen min uten problemer (støtter samme maskinvare som FreeBSD og kan bruke drivere fra hardwareprodusenter som støtter FreeBSD). Bruker et GeForce 3 Ti200 i maskinen og har maskinvareakkselrert OpenGL støtte blant annet, ellers består maskinen av et nForce3-basert hovedkort, 512MB RAM, Athlon 64 3000+. Hjemmesiden til PC-BSD. Endret 17. april 2006 av Kamerat Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Har brukt XFCE i tre dager nå og er ganske fornøyd. 4.4b1 er totalt overlegen tidligere versjoner, panelet kan endelig konfigureres til noe fornuftig. Thunar er blitt default filbehandler (den tar seg også av ikoner på skrivebordet). Endret 18. april 2006 av olear Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nye XFCE ser bra ut, da... Har alltid likt XFCE, og har brukt det lenge sammen med ROX for å ha ikoner på desktop. Men synes at dette virker bedre, med Thunar Må oppgradere og teste Lenke til kommentar
grimzy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har brukt XFCE i tre dager nå og er ganskje fornøyd. 4.4b1 er totalt overlegen tidligere versjoner (..) Meget pent! Xfce (!) har definitivt utviklet seg i riktig retning og blir bare bedre og bedre med hver build. Dere bør melde dere på mailinglistene hvis dere ikke allerede er der - og requeste flere/bedre features. Utviklerne er kanonhyggelige mennesker og svarer stortsett på det meste. Lenke til kommentar
print Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 sorry, MÅ bare poste XP desktopen min... hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå