Gaute Holmin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Rimelig clean Ubuntu Breezy Badger installasjon på laptop'en. Har satt den opp med matchende GDM og Splash Skjermskudd. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 enkel og greit Gnome desktop Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 En ren og pen GNOME-desktop. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Gakkakk: Blir det ikke hardt å lese i terminalen når den er helt gjennomsiktig? Hva gjør du dersom du har mørk bakgrunn? Synes uansett det så irriterende ut. AND. Hvorfor i huleste piper du scrot til uname? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 nei, jeg klarer og lese fint hva som står der jeg! Og hvis jeg noen gang skal bruke en mørk bakrunn bare skifter jeg fargen i terminalen. Det er ikke store operasjonen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvorfor i huleste piper du scrot til uname? 5562484[/snapback] fordi det er raskere å skrive | enn &&? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Edit: skiftet bakgrunn, ikoner, farge osv. Endret 17. februar 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
comicz Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvorfor i huleste piper du scrot til uname? 5562484[/snapback] fordi det er raskere å skrive | enn &&? 5562761[/snapback] ..but makes no sense. uname -a;scrot ? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det.. Bare ble sånn. gjør jo samme nytten som &&. søt bakrunn Tob2k Lenke til kommentar
ratix Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det.. Bare ble sånn. gjør jo samme nytten som &&. søt bakrunn Tob2k 5566753[/snapback] Nei.. det gjør at du får uname med i skjermbildet når scrot tar det, | gjør at prosessen til høyre startes og får stdout fra prosessen til venstre sendt som stdin (uname trenger ikke stdin og printer ut det den skal uten å vente på scrot), dermed får du output fra uname selv om scrot ikke er ferdig. En annen (og penere) måte å gjøre det på er: scrot & uname -a scrot forkes da i bakgrunnen og uname -a kjøres med en gang Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Debian med XFCE på laptopen; http://www.auduns.no/screenshots/skruf-xfce.png Lenke til kommentar
bluet Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det.. Bare ble sånn. gjør jo samme nytten som &&. søt bakrunn Tob2k 5566753[/snapback] Nei.. det gjør at du får uname med i skjermbildet når scrot tar det, | gjør at prosessen til høyre startes og får stdout fra prosessen til venstre sendt som stdin (uname trenger ikke stdin og printer ut det den skal uten å vente på scrot), dermed får du output fra uname selv om scrot ikke er ferdig. En annen (og penere) måte å gjøre det på er: scrot & uname -a scrot forkes da i bakgrunnen og uname -a kjøres med en gang 5572752[/snapback] Eller du kan kjøre uname før scrot. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Mech1000 theme... ikke helt vellykket, burde kanskje gjort om på panelet nederst på skjermen også. Endret 9. februar 2006 av tuxerator Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 det der såg helt for jævlig ut Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) det der såg helt for jævlig ut 5578983[/snapback] helt enig, derfor jeg ikke gadd å fikse på resten og gikk tilbake til omtrendt slik det var, men tok et screenshot mens jeg hadde det oppe... EDIT: Hvordan tar man bilder med menyer oppe? akkurat nå: Endret 9. februar 2006 av tuxerator Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 najs tuxerator. Hva er det den karamba pakka heter? (går utifra at det er karamba) Slags ikon sett er det? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 EDIT: Hvordan tar man bilder med menyer oppe? $ sleep 5; ta_skjerm_bilde eller bruk gimp. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) najs tuxerator. Hva er det den karamba pakka heter? (går utifra at det er karamba) Slags ikon sett er det? 5585101[/snapback] Det eneste av karamba er DebianNFO: http://www.kde-look.org/content/show.php?content=16406 Iconsettet er black and white: http://www.kde-look.org/content/show.php?content=24645 Ellers så er alt annet gjort i Apperance Settings og Panel Setting, husker ikke om media control applet må installeres. EDIT: Hvordan tar man bilder med menyer oppe? $ sleep 5; ta_skjerm_bilde eller bruk gimp. 5585186[/snapback] Takker for svar... må ha vært blind, har ikke sett delay knappen før... da funker det også i kSnapshot. Endret 10. februar 2006 av tuxerator Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 E17 og ArchLinux Lenke til kommentar
Klette Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvordan er E17 å jobbe i nå for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå