GNUfan Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 http://www.home.no/gig/div/skjermskudd.jpgNice menu. Hvordan får du til slik? Den blå-transparente menyen din.. *vil ha* Heh :wink:Under Fluxbox Menu, så er det noe som heter "Menu Alpha". Normalt står den på 255, og da er den ikke gjennomsiktig i det hele tatt. 0 = helt transparent. Themet er noe som heter BlueFlux (eller.no sånt) Det der er IKKE blueflux. Jeg hadde blueflux før jeg hadde second, tror det er et screenshot av det tidligere i tråden... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 http://www.home.no/gig/div/skjermskudd.jpgNice menu. Hvordan får du til slik? Den blå-transparente menyen din.. *vil ha* Heh :wink:Under Fluxbox Menu, så er det noe som heter "Menu Alpha". Normalt står den på 255, og da er den ikke gjennomsiktig i det hele tatt. 0 = helt transparent. Themet er noe som heter BlueFlux (eller.no sånt) Det der er IKKE blueflux. Jeg hadde blueflux før jeg hadde second, tror det er et screenshot av det tidligere i tråden... Velvel.. Sitter på skolen nå, og husker ikke helt hva det heter Men det var etellerannet med blue*.. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tja... Har fått dytta inn enlightenment nå da. Har ikke fått tid til å konfigurere den så veeldig, men sånn ser den (foreløbig) ut da. Lenke til kommentar
chop Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 endelig en som bruker enlightenment.. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jaja.. bruker nok KDE. Når Enlightenment 0.17 blir ferdig blir det nok andre saker. :wink: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 la inn cvs av fluxbox Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 gnome-2.4.x, gdesklets, gnome-terminal og epiphany her Lenke til kommentar
3c900 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ganske standard Mandrake desktop. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Slenger opp et til... litt stort, men: Edit: Forandret url - reorganisert serveren min litt. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 stilig screenshot gspr Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gentoo med Openbox fra Portage: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ jeg tror du må ha oversett min.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ jeg tror du må ha oversett min.... He he! Nei, overså den ikke, den er bare ikke helt min stil! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Desktopper er en smakssak.. Chop: Beklager, men nå sitter jeg i fluxbox Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kan ikke si det er så mye eye-candy her :-? Den eneste desktopen jeg synes var pen var den til Lord Error, og den var SKIKKELIG tøff/pen/stilig +++ jeg tror du må ha oversett min.... He he! Nei, overså den ikke, den er bare ikke helt min stil! få se screenen din da! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jaja.. bruker nok KDE. Når Enlightenment 0.17 blir ferdig blir det nok andre saker. :wink: hva heter det programmet som viser inn å ut transfer å diverse andre nyttig info ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå