Gåvekk123 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 har skaffet meg Heroes might of magic 3. jeg testet det på min stasjonære pc og det funket som det skulle. men når jeg prøvde på min mini pc kommer det bare et error hvor jeg må trykke ''ikke send'' eller ''send feilmelding'' eller noe sånnt. jeg har sett hva spillet krever og det stod at jeg skulle dra det fint. Intel atom 1,60ghz dual core 1gb ram mobile skjermkort på 128mb win xp 160gb HDD noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Feilkoder hadde vært nyttig da vinduet med "Send" og "Ikke send" er relativt generisk. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har du begge exp pakkene og den "complete edition" versjonen? har kjørt den på omtrent samme oppsett som deg iallefall, uten problemer. Du kan jo skjekke om det er noen patcher du kan laste ned evt. prøv å last ned ny driver til skjermkortet om det er gammelt ect. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hmmm, prøv å oppgradere Intel GMA driveren. Du sitter ikke med et dedikert skjermkort, og intel suger baller på skjermkort, så du vil nok slite litt. Sitter med "lignende" maskinvare over her, kunne spille N64 emulator før jeg oppdaterte til Windows 7, har ikke fått inn bedre drivere enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå