LarsP Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Chelsea kommer nok til å kjøpe inn en ny midtstopper. Bortsett fra det har jeg ingen tro på at det kommer til å bli noe særlig mer enn de foregående sesongene. Personlig så kunne jeg tenkt meg følgende scenario. Inn med engelsk attityd og arbeidsvilje - ut med internasjonalt daukjøtt. Inn: Andy Carroll Phil Jones Adam Johnson Romelu Lukaku (forblir i Anderlecht ut året) Ut: Nicolas Anelka Salomon Kalou Yuri Zhirkov Ramires skal få et par sjanser til, men lampene blinker rødt for han også. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Inn: Andy Carroll Phil Jones Adam Johnson Romelu Lukaku (forblir i Anderlecht ut året) Ut: Nicolas Anelka Salomon Kalou Yuri Zhirkov R Andy Carroll er jeg veldig for å hente til klubben, han har et bra potensiale og jeg føler han er litt lik Drogba på en del områder. Føler at Nicolas Anelka har fått for mye hets av supporterne, men samtidig for mye tilitt av Ancelotti. Han har prestert bra i CL og scoret i nærmest samtlige kamper der, men han slurver en del i spillet sitt og skaper ikke så mye. Ved mindre vi får inn en god erstatter ser jeg ikke grunn til å selge han nå. Salamon Kalou er ennå ung og viser til tider gode teknikker, men sliter med å finne nettmaskene. Føler ikke at vi bør selge han. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Grunnen til at ønsker Anelka bort fra klubben er at jeg ikke føler at han har de rette holdningene og på den måten ikke bidrar til et godt miljø i spillergruppen. I tillegg til dette så har innsatsen hans på banen i de siste par kampene vært langt under pari. Når man spiller for en klubb i motgang, så skal det bare mangle at man tar i det lille ekstra. Kalous fremtid avhenger i stor grad av hvorvidt det blir kjøpt inn flere offensive spillere og om Kakuta faktisk skriver under en ny kontrakt. Dersom spillere som Carroll og Johnson kommer inn og Kakuta resignerer, så ser jeg liten grunn til å beholde Kalou når det er mulig å få en fin slump penger for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå