SlettProfil Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Generell diskusjon rundt overgangsvinduet januar 2011. Hvilke forventninger og ønsker har dere til dette vinduet? Fyr løs! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Som arsenalsupporter forventer jeg ingen kjøp. Det synes jeg er like greit. Jeg regner med at Almunia blir solgt. Endret 13. desember 2010 av Urmaker 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvor stort er dette vinduet? Får man plass til smårunde managere der også? Da skulle jeg isåfall likt å se noen presse Roy Hudgson gjennom det :!: Skal jeg være litt mer seriøs kunne det vært artig å se Ashley Young inn på Liverpool =) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Håper Almunia stikker så langt bort som mulig, men jeg regner egentlig ikke med at vi blir kvitt ham. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har ingen forventninger foran dette vinduet. Fergie skuffer oss alltid uansett, så jeg har gitt opp tanken på gode kjøp. Bebe-kjøpet sist toppet kaka. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ser for meg at Keane, Pav, Jenas, Bentley og Kranjcar er gode kandidater til å forsvinne. Andre veien så ser det ut til at Pieenar og Adebadeball er på vei til oss. Det jeg helst ikke vil se forsvinne er Bale. Men jeg tror vi klarer å holde på han noen år til. Ønsker er en ekstra spiss og en høyreback. Huntlaar fremme og Johnson bak? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ønsker du Adebayor i klubben? For en tulling! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ønsker du Adebayor i klubben? For en tulling! Han skrev ikke noe om at han ønsket det, han skrev at det ser ut til at det kan skje (det har vært en del rykter om det). Jeg håper at vi kjøper en skikkelig klassespiss først og fremst, men det skjer neppe. Tror ikke det skjer så alt for mye på overgangsmarkedet for Spurs i januar, vi trenger de spillerne vi har med tanke på CL og det antallet skader vi sliter med. Skulle det forsvinne noen så gråter jeg ikke hvis det blir en av Keane og Gio, ønsker å beholde Krancjar og Bentley foreløpig. Vil helst ikke ha alt for store utskiftninger i troppen som er rimelig grei. Det er for øvrig allerede klart at Bongani Khumalo kommer til oss i januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Forventer ingen verdens ting, men håper på salg av dødkjøtt, og innkjøping av ypperst kvalitet. Samt ny manager, står øverst på ønskelista. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ønsker du Adebayor i klubben? For en tulling! Han skrev ikke noe om at han ønsket det, han skrev at det ser ut til at det kan skje (det har vært en del rykter om det). Jeg håper at vi kjøper en skikkelig klassespiss først og fremst, men det skjer neppe. Tror ikke det skjer så alt for mye på overgangsmarkedet for Spurs i januar, vi trenger de spillerne vi har med tanke på CL og det antallet skader vi sliter med. Skulle det forsvinne noen så gråter jeg ikke hvis det blir en av Keane og Gio, ønsker å beholde Krancjar og Bentley foreløpig. Vil helst ikke ha alt for store utskiftninger i troppen som er rimelig grei. Det er for øvrig allerede klart at Bongani Khumalo kommer til oss i januar. "For en tulling" var om Adebayor. Jeg lurte på om dette var en deal dere håpa på eller ikke. Har fortsatt ikke fått svar på det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Håper å få unna Konchesky og Hodgson i første rekke. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Personlig ønsker jeg ikke Adebayor til klubben. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Personlig ønsker jeg ikke Adebayor til klubben. Samme. Får vi han gratis kan vi vertfall selge han med fortjeneste. Men utenom det så ønsker jeg han ikke. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Personlig ønsker jeg ikke Adebayor til klubben. Samme. Får vi han gratis kan vi vertfall selge han med fortjeneste. Men utenom det så ønsker jeg han ikke. Men han er vel ikke akkurat kjent for å være billig i drift Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Får håpe at Chelsea går til innkjøp av en stopper og en midtbanespiller. Som vi har sett i høst er Chelsea veldig sårbar når viktige spillere er suspandert eller skadet. Vi trenger konkurranse om plassene. Blant annet håper jeg fortsatt på en David Luiz overgang. Ramires har til gode å imponere. Endret 13. desember 2010 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Personlig ønsker jeg ikke Adebayor til klubben. Samme. Får vi han gratis kan vi vertfall selge han med fortjeneste. Men utenom det så ønsker jeg han ikke. Men han er vel ikke akkurat kjent for å være billig i drift Spurs har lønnstak så noe særlig dyrere i drift enn andre alternativer blir han nok ikke. Endret 13. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Mitez Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Chelsea MÅ kjøpe en/flere ny/nye gode spillere. Har på følelsen av at Abramovitsj åpner pengesekken i januar. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 West Ham: Ut: Behrami, Upson, Cole Inn: Wendt, Kranjcar, Varney Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 West Ham: Ut: Behrami, Upson, Cole Inn: Wendt, Kranjcar, Varney Ikke faen! Ligg unna sexyboy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå