Gå til innhold

Overgangsvinduet januar 2011 - Premier League

SlettProfil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at Keane, Pav, Jenas, Bentley og Kranjcar er gode kandidater til å forsvinne.

Andre veien så ser det ut til at Pieenar og Adebadeball er på vei til oss.

Det jeg helst ikke vil se forsvinne er Bale. Men jeg tror vi klarer å holde på han noen år til.

Ønsker er en ekstra spiss og en høyreback. Huntlaar fremme og Johnson bak?

Lenke til kommentar

Ønsker du Adebayor i klubben? For en tulling!

Han skrev ikke noe om at han ønsket det, han skrev at det ser ut til at det kan skje (det har vært en del rykter om det).

Jeg håper at vi kjøper en skikkelig klassespiss først og fremst, men det skjer neppe. Tror ikke det skjer så alt for mye på overgangsmarkedet for Spurs i januar, vi trenger de spillerne vi har med tanke på CL og det antallet skader vi sliter med. Skulle det forsvinne noen så gråter jeg ikke hvis det blir en av Keane og Gio, ønsker å beholde Krancjar og Bentley foreløpig. Vil helst ikke ha alt for store utskiftninger i troppen som er rimelig grei.

Det er for øvrig allerede klart at Bongani Khumalo kommer til oss i januar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forventer ingen verdens ting, men håper på salg av dødkjøtt, og innkjøping av ypperst kvalitet.

Samt ny manager, står øverst på ønskelista.

Lenke til kommentar

Ønsker du Adebayor i klubben? For en tulling!

Han skrev ikke noe om at han ønsket det, han skrev at det ser ut til at det kan skje (det har vært en del rykter om det).

Jeg håper at vi kjøper en skikkelig klassespiss først og fremst, men det skjer neppe. Tror ikke det skjer så alt for mye på overgangsmarkedet for Spurs i januar, vi trenger de spillerne vi har med tanke på CL og det antallet skader vi sliter med. Skulle det forsvinne noen så gråter jeg ikke hvis det blir en av Keane og Gio, ønsker å beholde Krancjar og Bentley foreløpig. Vil helst ikke ha alt for store utskiftninger i troppen som er rimelig grei.

Det er for øvrig allerede klart at Bongani Khumalo kommer til oss i januar.

"For en tulling" var om Adebayor. Jeg lurte på om dette var en deal dere håpa på eller ikke. Har fortsatt ikke fått svar på det.

Lenke til kommentar

Får håpe at Chelsea går til innkjøp av en stopper og en midtbanespiller. Som vi har sett i høst er Chelsea veldig sårbar når viktige spillere er suspandert eller skadet. Vi trenger konkurranse om plassene. Blant annet håper jeg fortsatt på en David Luiz overgang. Ramires har til gode å imponere.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Personlig ønsker jeg ikke Adebayor til klubben.

Samme. Får vi han gratis kan vi vertfall selge han med fortjeneste. Men utenom det så ønsker jeg han ikke.

Men han er vel ikke akkurat kjent for å være billig i drift :p

Spurs har lønnstak så noe særlig dyrere i drift enn andre alternativer blir han nok ikke.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...