erikboy95 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hei. jeg har en lite spørsmål funker dette headsettet til xbox 360 og PC? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502923 Takk Endret 13. desember 2010 av erikboy95 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Mente du "dunker" eller "funker"? Begge deler kan være like logisk. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 headettet funker til både pc og xbox 360, men du kan få litt problemer med å koble miccen til... Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Mente du "dunker" eller "funker"? Begge deler kan være like logisk. hehe, har fiksen det opp nå... Mener funker ja headettet funker til både pc og xbox 360, men du kan få litt problemer med å koble miccen til... hva mener du med problemer? med å koble miccen til? hvordan problemer da? Endret 13. desember 2010 av erikboy95 Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 er ganske sikker på at mic på kobles til via usb til ps3, men spill lyden som kommer ut kan ikke komme ut via usb... dårlig system... jeg bruker jack headsett koblet til tv'n, og bluetooth mic til min ps3 det funker helt OK, utenom at jeg mener det er allt for dårlig lyd på miccene fra sony... Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 er ganske sikker på at mic på kobles til via usb til ps3, men spill lyden som kommer ut kan ikke komme ut via usb... dårlig system... jeg bruker jack headsett koblet til tv'n, og bluetooth mic til min ps3 det funker helt OK, utenom at jeg mener det er allt for dårlig lyd på miccene fra sony... ok... jeg forstår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå