ReGaiN Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er det noen som vet om noen butikker her eller i sverige som har gitaren og keyboardet inne? Sjekka med Cdon.com og gamezone, men de får det ikke inn før januar. Skulle gjerne hatt dette før jul. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) gitaren kommer visst i mars. (litt usikker, prøv google) denne selges nå : Rock Band™ 3 Wireless Fender™ Mustang™ PRO-Guitar™ Controller For Xbox 360® http://rockbandstore.gameshark.net/productList.asp?idCat=4&catName=guitars det kommer et midi adapter 26 desember slik at du kan bruke ditt vanlige keyboard Endret 13. desember 2010 av 530XD Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Det er den jeg har tenkt til å kjøpe, men virker ikke som det er noen butikker i norge som har den, bare nettbutikker og de er utsolgt... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg preordra gitaren hos CDON, og fikk sendingsbekreftelse like før helga. Antar de har fått inn et svært lite parti i forrige uke som bare gikk til å ta unna de som har forhåndsbetalt. Keytaren og spillet fikk jeg på launch. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Får vel ta en tur bort til sverige og sjekke der Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Keyboardet er noe av det beste jeg har opplevd siden jeg spilte Guitar Hero 3 første gang(og det var mitt først GH). Anbefales selv om du ikke er en god keyboard-spiller. Men for all del, start på Pro Keys Easy eller medium. Mye bedre å lære deg å spille "normalt" før du går til den forenkla metoden spillet har å tilby. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ja jeg gikk også rett på pro keys medium. Har spilt litt piano før men det er mange år siden. Anbefales! Virkelig et kvalitets-accessory! Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk tak i keyboardet, var bra lagd, men ikke helt min greie... Gleder meg sykt til gitaren men synd ingen nettbutikker har de inne før langt inn i Januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå