desire_Z Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg har grådig lyst på en desire Z og har testet den i flere butikker. Det eneste spørsmålet jeg sitter igjen med er hvordan amobil har kommet til denne konklusjonen... Fremdeles lurer jeg også litt på hvilke av desirene jeg skal velge. Jeg vil helst ha en tlf med disse speksa: -ikke for stor i størrelse -greit batteri -god på media -tastatur, men blir min første med dette så jeg lurer litt. Vurderer Z'en grunnet skolearbeid på farten (og pga gameboid ) Endret 13. desember 2010 av desire_Z Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva er galt, om jeg tør spørre? 1 Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Liker bare ikke måten den er bygget opp på, men det er jo helt greit at dette er deres mening Passer bare ikke helt med det eiere (og andre testere) sier om telefonen... Dessuten er det litt rart at dere presser frem problemer på denne som en god del andre telefoner også skulle fått bemerkelser for. Endret 13. desember 2010 av desire_Z Lenke til kommentar
manslokken Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg har hatt Desire Z i ca 3 uker. Synes størrelse og tastatur funker bra. Jeg har erfart at telefonen til tider treg, den henger litt (særlig på "svar" på innkomne anrop). Til tider så ille at jeg har lyst å sende telefonen inn for å se om det er noe feil med den. Dermed har jeg allerede begynt å se etter ny.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvis du får en 1Ghz android telefon til å bli treg, gjør du noe feil. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hvis du får en 1Ghz android telefon til å bli treg, gjør du noe feil. Det har faktisk 800 mHz, men du har helt rett i det du sier. Endret 18. desember 2010 av b3ndik Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kan like godt være feil med telefon fra fabrikk som det er brukers feil, iNeo. Tips til manslokken; prøv en skikkelig hard-reset. Installer eventuelle oppdateringer. Hjelper ikke det, så kan du prøve å sende inn. Lenke til kommentar
manslokken Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvis du får en 1Ghz android telefon til å bli treg, gjør du noe feil. Det har faktisk 800 mHz, men du har helt rett i det du sier. Er det mulig å bruke den feil? Min henger til tider og virker treg. Mulig jeg har en mandagsutgave. Kan like godt være feil med telefon fra fabrikk som det er brukers feil, iNeo. Tips til manslokken; prøv en skikkelig hard-reset. Installer eventuelle oppdateringer. Hjelper ikke det, så kan du prøve å sende inn. Jupp Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kan like godt være feil med telefon fra fabrikk som det er brukers feil, iNeo. Tips til manslokken; prøv en skikkelig hard-reset. Installer eventuelle oppdateringer. Hjelper ikke det, så kan du prøve å sende inn. Nå tror jeg ikke at HTC driver å produserer Desire Z med 400Mhz prosessorer istedet for 800Mhz. Så nei, jeg tror ikke HTC ikke har kvalitetskontroll. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hastighet på prosessor er ikke alt vet du. Det kan være alt fra en bitteliten dårlig kobling på komponenter til en liten feil med software. "Mandagsutgaver" finner du i alle produkter og produsenter. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ja nei, er jo bare en måte å finne det ut på. Send den inn til Amobil å få de til å sende den inn til HTC for kvalitetssjekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå