Toalettet Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ey! Er så jævlig stiv! Så jeg lurer på hvordan man blir mykere. For meg som turner er det viktig å være myk i ryggen , bena og skulderne. Men viktigst, ryggen. Det er for å lette tá backhandspring/flik-flak (youtube søk det). Så lurer på om noen vet hva som skal til for å bli myk. PS: er klar over at tøying ikke er gøy, men jobb Off: har så sykt vondt i knære. Når jeg setter meg på kne gjør det vondt bak kneet( vanskelig å forklare) . Hvis du ser for deg kneskålen fremme,så tenk samme punkt, bare bak. Noen som vet åssen jeg kan "kurere" det? takk for alle svar! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det finnes nok ingen snarveier, god oppvarming etterfulgt av grundig tøying er en av de beste måtene å bli mykere. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Takk for svar, ja jeg vet , men hvilke øvelser kan man gjør? Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Går ikke du på turn da? 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Som han over sier, så går du jo på turn.(Eller misforsto jeg? Fritids-truner du?) Isåfall OM du går på turn så er det dårlig av treneren å ikke gi dere tips om tøying eller selv ha en økt med tøying. Før du fortsetter å trene foreslår jeg at du tar et raskt legebesøk og sjekke kneet ditt. Er du plattfotm kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå