Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Oppdatering på tråd

Gjest Sykemeldt

Anbefalte innlegg

Gjest Sykemeldt

Skrev et innlegg tidligere om at sjefen min hadde blitt forbannet da jeg ble sykemeldt forrige uke og hun hadde kjeftet og bannet og stått i.

Idag kom jeg til jobben og leverte sykemelding. Da stod hun regelrett å sa at jeg løy. Hun sa hun skulle ringe legen og overprøve sykemeldinga mi og jeg fikk aldri mer ekstravakter, kun 15 timer på 2 uker, jeg var ustabil og ikke til å stole på( jeg har vært borte fra jobb 2 ganger tidligere!) osv.

Dro ned på NAV etterpå for å høre om dagpenger, men hadde ikke tjent nok. Jeg knakk totalt sammen i skranken når de spurte spørsmål ang. arbeidsforholdene mine. Jeg ble tatt inn på et rom sammen en saksbehandler og snakka med henne.

Heldigvis var min bedre halvdel med meg og kunne snakke litt når jeg knakk sammen.

Hun på NAV fikk nesten bakoversveis når jeg fortalte om behandlinga jeg hadde fått på jobben og hun sa jeg burde sykemelde meg og melde meg som arbeidssøker for slik det var nå var jeg ikke i stand til å jobbe. Når jeg ringte legen fikk jeg time på torsdag, men den måtte jeg bytte for jeg sa det som det var. Jeg kunne ikke komme til torsdag for da skal jeg på jobb og hvis jeg må dra bryter helvete løs.

Det må da være ganske ille når NAV mener jeg bør sykemelde meg for det ikke går an å bli behandla slik og ha det slik på jobben?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...