JoeDohn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 I dag - flere år etter at jeg la bort Mario 64 i ren, pur frustrasjon over at jeg ikke klarte å få tak i mer enn 118 stjerner - har jeg endelig klart å sanke inn alle 120. Weee, stolt og greier. Jaffal i et halvt minutt. Endelig skulle jeg få hoppe nedi kanona og skyte meg opp på taket - visste ikke noe mer om hva som skulle skje. Vel oppe finner jeg en skokk med ekstraliv, en flyvehatt og gode gamle Yoshi (åssen i hule heite havna han oppå der?!). Jeg går bort og snakker med Yoshi, han overøser meg med liv og gir meg følgende melding; "This is the end of the game, but it's not the end of the fun!" Det er det jeg lurer på; hva er det egentlig jeg kan gjøre nå? Er det noe mer å gjøre der enn å skyte meg opp på taket hver gang jeg starter opp, for å få 100 liv, og å kunne ta en ekstra salto på slutten av trippelhoppet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg bare hadde det gøy med Yoshi etter det.. Men det orket jeg ikke lenge så jeg sluttet å spille Lenke til kommentar
epsil Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du kan skli om kapp med den nå mye større pingvinen på den fjerde banen, stjerne nr. 3: «Big Penguin Race». Du kan også forsøke å entre The Black Room of Death. Mer info om dette og endel andre morsomme feil finner du i Christian Walls Super Mario 64 FAQ/walkthrough. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hm, jeg har visst oversett følgende lille detalj: On every single HTML page of GameFAQs is the following request:Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs. Vel, denne fungerer i alle fall. («FAQ/Walkthrough» nr. 3 av CWall, 575K.) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg mener du kan fly hvor lenge og når du vil om du gjør hoppene riktig. det åpner jo for litt utforsking på alle brettene. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 jeg mener du kan fly hvor lenge og når du vil om du gjør hoppene riktig. det åpner jo for litt utforsking på alle brettene. ...som jo er SÅ ukjente for oss som faktisk har pløya gjennom dem ganske mange ganger for småsøsken OG på egen hånd... men joda, det er en detalj... *notere ned på arket jeg ikke har* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå