Cepherit Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hey, jeg bare lurer på om det finnes noen gode singleplayer Sci-Fi/space-travelling spill eller noe sånt der ute... Vet det finnes da, men har ikke peiling hvor jeg skal lete. Noe slikt som Freelancer eller noe hadde vært gøy. Trading, combat osv. Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) x3, event også star wolves 3 kommer litt ann på hva du er ute etter Endret 13. desember 2010 av ZanZel Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg er på utkikk etter god grafikk iallefall! Fortell meg litt om disse spillene/spillseriene er du snill! Endret 13. desember 2010 av Hooooody Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/X3:_Terran_Conflict http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wolves Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Hmm.. Terran Conflict så awesome ut. Er det verdt et forsøk? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 jeg synes det er bra, hvis du får tak i en demo er det absolutt verdt et forsøk Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 X3 er ganske tricky å sette seg inn i og krever en stor porsjon tålmodighet. Men til gjengjeld er det særdeles gøy når man begynner å få det til Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Mass Effect er vel nokså populært. Så er jo toeren ute, og 3 skal komme Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Har runda begge Mass Effect-spillene flere ganger og er spent på ME3 nå! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Eve Online? :? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Hey, jeg bare lurer på om det finnes noen gode singleplayer Sci-Fi/space-travelling spill eller noe sånt der ute... Vet det finnes da, men har ikke peiling hvor jeg skal lete. Noe slikt som Freelancer eller noe hadde vært gøy. Trading, combat osv. Takker på forhånd for svar! Legg merke til "om det finnes noen gode singleplayer Sci-Fi/space-travelling spill..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå