Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vi erstatter gjesteposting med anonymisering

Anbefalte innlegg

Et problem jeg ser ofte er at Om TS er anonym og neste bruker som poster også er anonym kommer altid 3. person og lurer på hvorfor TS svarer på sitt eget spørsmål.

Noe bør kanskje gjøres for å gjøre oppmerksom på at AnonymDiskusjon ikke er en person?

Har lagt på en liten setning i sigmaturen på AnonymDiskusjon som sier det.

Jeg skal være slaven din i 24 timer hvis du endrer "admins" til "administratorene".

:thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis serveren skal kunne holde styr på hvem som er trådstarter, er det en sikkerhetsrisiko, fordi da vil informasjonen lagres flere steder.

Det innebærer at det blir lettere for nysgjerrigperer å finne ut hvem som stilte det flaue spørsmålet.

Et alternativ kan være om skribentene holder styr på dette selv.

La oss få bestemme nick selv. Så kan vi kalle oss ting som "Frustrert husmor", "Bekymret", "Gressenke" og "Jente_15".

Selvsagt vil den som svarer i tråden kunne bruke samme nick og svare tull i tråden.

Men det må vi kunne leve med.

Den ekte trådstarteren kan jo opplyse om dette hvis det oppdages, og da er det ikke noe problem.

La oss poste anonymt med custom nicks.

Det er nyttig fordi du kan lage et nick som passer situasjonen, og lettere bli gjenkjent, enn om alle som svarer heter det samme.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette ser ut til å være ei betre løysning en gjestepostingsfunksjonen.

Men, det virker til å være unødvendig vanskelig og poste anonymt. Har ikkje testa funksjonen sjølv, men etter det som eg kan forstå utifrå framgangsmåten så er det fleire plassar der brukaren kan tabbe seg ut og dermed poste heilt vanlig.

På den måten var gjestepostinga betre sidan du då ved berre å logge ut ville være 100% sikker på at du ikkje poster med ditt vanlige kallenamn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...