Gå til innhold

Uke 50mm 2010 - eivind84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. en nedsnødd moped. Det bringer minner. Husker da jeg var ung. Hadde moped jeg også, fra 16-18år, men den ble ikke avskiltet når vinteren kom. Måtte jo kjøre da også, på sommerdekk var det skikkelig gøy. Holdt på å kjøre rett i fronten på en hjullaster en gang. Dæven så han lo, han sjåføren, da jeg måtte legge mopeden ned i grøfta fordi jeg ikke hadde bremseeffekt på snøen. Hjertet slo som bare F***, nesten like ille som da jeg holdt på å havne under bussen i en sving. Hadde ikke veigrep så jeg bare gled rett mot den. Bussjåføren lo ikke, han viste knyttneven..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fine farger i mopeden - den livlige bokehen gir litt uro til bakgrunnen, som gjør at det minner litt om fart, selv om mopeden i den grad står stille.. :)

Vannet foran husene er fint og klart - helt til man ser nederst og ser krusninger som ser mer ut som is - og så skjønner man at det er kaldt.. :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det bildet av sparken vart litt kult. Kanskje det er fordi jeg har to sparker sjøl. Hvofor to? Jo.. jeg fikk en gang tre sparker av en kompis som skulle flytte. Og ga vekk en av dem i julegave til en pjokk, for det var jo en barnespark. Hvorfor kompisen hadde tre sparker er jeg ikke helt sikker på, tror han hadde arvet dem. Han hadde tre sparker og en Harley, Sykkelen fikk jeg ikke. Irriterende nok.

Lenke til kommentar

Spor i snøen kan gi veldig stilige bilder. Jeg hadde nok prøvet å få vekk de greinene som stikker inn på venstre side, de tar mye oppmerksomhet vekk fra sporene som jeg regner med var motiv. Jeg tenkte ikke på å ta dem vekk i ps, men enten fjerne dem før du fotograferte eller komponert annerledes.

Når det gjelder gårsdagens så sier jeg meg enig med Dentro.

Lenke til kommentar

Du tok et bra bilde på sparket*), men er enig i at historien i slapseværet var glimrende. :)

Likte refleksjonene av julelys, og siste var et flott og skarpt bybilde (littegranne skrått, kanskje), med fine lys og flotte detaljer.

Takk for fin fest! :)

*) Av sparken, formodet tatt på sparket på sparken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...