Gjest Sluggah Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jessdah Vært i thailand og dratt på meg hvertfall klamydia. Klamydia har jeg hatt før så ser ikke på det som noe alvorlig.... D svir når man pisser. Uansett, har bestilt legetime for og sjekke alt som kan sjekkes "der nede" og en HIV test. Sist jeg gjorde dette fikk jeg den helvettes q-tipsen langt nedi røret og det gjør jeg fan ikke igjen Jeg har hørt at dem har ny rutine på det her til lands som f.eks bare en urin/blod prøve. Jeg er uansett litt skeptisk om hva jeg skal si til legen i tilfelle han drar frem denne q-tipsen. Har ingen andre symptomer enn klamydia, men vil sjekke alt uten og gi varige mareritt. Noen som har "nye" erfaringer? Fylla er noe dritt når det kommer til kondombruk Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nice work Du burde bare la legen gjøre det han må for å kunne sjekke den på best mulig måte. Det med q-tipsen høres grusomt ut, men det er vel over på 1-2-3 Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hei Blodprøve for HIV. Urinprøve for Klamydia. Akira Endret 16. desember 2010 av Akira Kurosawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå