Bjarnemann Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Var oppe til eksamen på vg3 i sommer, men grunnet sykdom fikk jeg ikke avlagt eksamen. Nå har jeg blitt trukket opp til eksamen i norsk muntlig, og fikk oppgaven: "Lag en presentasjon om romantikken og nasjonalromantikken 1800-tallet. Sammenlign en romantisk dikter med en dikter fra nyromantikken på 1890-tallet. Trekk inn tekster som hører til perioden i presentasjonen." .. Etter et halvt år uten skole merker jeg at hjernen har visnet litt, for å si det mildt. Vanligvis er jeg av den oppfattelsen at det er litt småfrekt å opprette emner her, for å få andre til å gjøre jobben man skal gjøre selv. Derfor er jeg kanskje litt hyklerisk her jeg sitter og skriver, men shit au, det er verdt et forsøk Det jeg lurer på er om noen her inne har noen tips, eller noe lurt de vet i forbindelse med oppgaven. Vet noen om noen gode diktere, noe spesielt jeg burde ha med, eller noe annet som kan være til hjelp? Er jo også sunt med flere innfallsvinkler Takker for evt hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå