abene Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Angripere har utnyttet sikkerhetshull for å spre skadelig programvare via reklame. Les mer Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Og hva er ellers nytt? At man blir våt av vann? Dette har vi visst lenge! Google sine er også påvirket av dette rælet og en god grunn til at Adblock burde brukes. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dette var ikke noe nytt da.. Lenke til kommentar
flinx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Moralen må vel være å blokkere reklame, ikke bare holde sikkerhetsprogrammer oppdatert. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nytt nei - dette er flere uker siden skjedde. Både java og reader er oppgradert siden det. Antivirus fant ikke dette. Live scanneren til microsoft fant det, men fjernet det ikke. Det sto likevel hvor det lå hen, så det var enkelt å fjerne selv. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ingen som vet om dette. YOU ARE VISITOR 100000000000 YOU HAVE NOW WON 300000000 BILLION DOLLARS!! CLICK HERE. Redirect Write your credit card details below to receive your price. Blir jo nesten som virus det-..- Lenke til kommentar
mungo Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg venter fremdeles på premien... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er trist at man skal kunne bli infisert uten å gjørenoe "galt". Greit at Kalle på fjorten blir infisert mens han googler etter "warez and cracks, lol", litt verre at man skal bli infisert med oppdatert antivirus og brannmuer mens man surfer på "trygge" sider. Ad block er en ting, men jeg vet virkelig ikke om jeg orker/gidder å kjøre med noscript, det blir for mye bry, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå