Synt4xx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei, Brukte for litt siden boot camp på Macbook'en min for å partisjonere disken slik at jeg kunne installere Windows XP. Dertetter installerte jeg XP i den partisjonen som jeg netopp hadde laget. Når jeg så booten opp maskinen igjen, kom det først opp på skjermen "press any key to boot from cd" jeg trykket ingenting, deretter kom det opp "Disk error" og til slutt "press any key to restart." Noen som vet hva som er problemet? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er du helt sikker på at du installert XP på den nye partisjonen, og ikke oppå Mac OS'et? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Ja, fant Mac OS igjen nå, måtte holde inne alt under boot fant jeg ut, men XP ble ikke riktig installert av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Fikk det til nå, men mangler ennå drivere. Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå