Cuneax Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dr. Dres Beatbox fra Monster er nå tilgjengelig i Norge. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dr.Dre er ikke akkurat kjent for å være lyd for pengene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hmm, Dr. Dre-produktene blir jeg ikke helt klok på, synes jeg så i ett intervju der han mente produktene hadde mer bass enn vanlig. Det passer ikke så godt med "studio-lyd". AtW Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Meh. Beats-varene er ikke verdt pengene. Er andre HiFi-produkter som gir mer for pengene - og iallfall når det er snakk om gjengivelse av studio. Jeg er overhode ikke en ekspert på dette (noe vann over hode har jeg), men kan ikke se for meg at Beats med overflødig mye bass (PortaPro-style) er et bedre valg en klokker fra AKG/Sennheiser/Denon etc. Nå er det ikke klokker i denne artikkelen, men har ikke tro på våset som kommer fra Monster angående ytelsen til produktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg