-Teddy- Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei! I det jeg trykker på "Download" knappen på get.adobe.com/flashplayer så krasjer nettleseren, enten det er Firefox, Opera eller Internet Explorer. Det hender også tidvis at Firefox krasjer hver gang jeg forsøker å åpne en nettside, uten at jeg har prøvd samme side i IE og Opera også. Problemet var i utgangspunktet at jeg tenkte jeg skulle oppdatere alle programtillegg og strippe ned firefox litt fordi den nekter å åpne menyer på Facebook (notifications, chat, "vis alle kommentarer" osv), men så langt kom jeg aldri. Noen som vet hva årsaken til dette problemet egentlig kan være? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Hei igjen, facebookproblemet har ordnet seg selv, men samtlige nettlesere krasjer fremdeles når jeg åpner enkelte nettsider. localhost krasjer, men om jeg skriver 127.0.0.1 går det bra. amd.com krasjer om jeg trykker på "Athlon II" på prosessoroversikten deres. Har kopiert lenkeadressen hit: http://www.amd.com/us/products/desktop/processors/athlon-ii-x2/Pages/amd-athlon-ii-x2-dual-core-processors-desktop.aspx Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Problemet vedvarer fremdeles, enkelte sider nekter å la seg åpne overhodet uansett nettleser. Tenker meg omtrent 1/20 nye sider ikke fungerer, til og med en side her fra diskusjon.no (denne). Måtte åpne den på laptopen for å få tilgang. Har forsøkt å lukke diverse bakgrunnsprogrammer (antivirus, brannmur, Steam...) Har installert flash og java på nytt, er det andre ting går på tvers av alle browsere som jeg kan forsøke å reparere? Er det noen andre forum jeg kan spørre om hjelp i? Kjører Windows 7, 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå