Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn/gutter: flørting og initativ fra jenta må jo være ganske greit da uten å bli stemplet som løs?

Gjest NysgjerrigJente

Anbefalte innlegg

Gjest NysgjerrigJente

Jeg skjønner at dere liker å jakte litt, men flørting og initativ fra jenta må jo være ganske greit da uten å bli stemplet som løs? Så når er en jente lett på tråden/løs i deres øyne? Hva skal til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flørting og initiativ fra ei jente er bare fint. Hun blir ikke løs i mine øyne før hun prøver seg på flere gutter på kort tid.

Opplevde her på en fest hvor en jente la an på meg. Greit nok. Da hun etter hvert la an på fire andre gutter på samme fest, og i tillegg prøvde å komme tilbake til meg ble det helt åpenlyst at hun var løs.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Generelt sett synes jeg det er ganske modig, søtt og selvstendig av ei jente å ta initativ til å flørte. Avhenger litt av situasjonen, og hvordan personlighet jenta har da. Ikke at jeg har problemer med å ta initativ i utgangspunktet, men det er så sjeldent at ei jente gjør det. Jentene her til lands er litt bortskjemte på dette :p

Synes Quote kom med en fin forklaring på hva jeg mener skal til. Legge an på flere gutter på samme fest, og enda verre blir det om hun kommer tilbake til meg...

EDIT: Hei Leif.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det er bare moro og koselig å flørte med folk, så på papir klandrer jeg dem ikke, og syns bare det er kult. Men når det faktisk skjer er det for meg umulig å ikke føle et liiiite stikk av bitterhet når en jente på en fest går rett fra meg til en annen kar. Men hvis jeg gjør det samme tenker jeg ikke over det. Litt mannsjåvinisme kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest Julebrusen

Flørting fra jenter er bare bra, spesielt siden jeg er passe sjenert selv og ikke tør å ta alle initiativ, og jeg vet det ikke bare er meg med det problemet :) Nå har jo det seg sånn at jeg ikke alltid ser forskjell fra "vennlig flørting" og "flørting" da x)

Jeg vet jo det at mange jenter hater det faktum at om en gutt har ligget med mange jenter, så bryr folk seg ikke noe spesielt, men om en jente har gjort det med mange, så kommer stempelet som løs/slutty/lett på tråden. Jeg fåretrekker selv jenter som ikke har hatt så mange forskjellige partnere. Men, jenter, bare til å flørte! Liker det :dribble:

Lenke til kommentar

Kommer du bort med puppene såvidt tildekket, klyper til i skrittet på meg og kommer med en lite sjarmerende linje, så ville jeg nok tenkt at du var løs. Nå overdrev jeg selvfølgelig litt, men poenget ligger der. Vær litt mer interessant enn den gjengse jente på byn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...